Gå til innhold

bare ¤bella¤

Gjest ¤bella¤

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er så imponert over deg. Trening og sunt kosthold og pakking og jobb. Ikke rart du har det travelt. Men det er lettere å få til slike endringer når man er to om det, det er sikkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤bella¤

Ferdig med dagens spinning sammen med sambo. Nå skal vi på kontraktsmøte for den nye leiligheten :hoppe:

Så kveldsvakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ¤bella¤

I dag har jeg pakket mesteparten av det som er på kjøkkenet, men når er jeg tom for esker.

Sambo har fått beskjed om å ta med seg noen esker hjem, samt pappasjetter og plastbestikk ;)

Nå skal jeg på jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ada Blûe

:vinke:

Her var det jammen lenge siden jeg hadde vært.

Så gøy med ny leilighet! :hoppe: Flytting er litt av en jobb, men jammen er det verdt det til slutt.

Går det greit på jobben?

Kos dere videre med flyttingen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤bella¤
Går det greit på jobben?

Jeg stortives! Mange utfordringer, og mange hyggelige og ikke minst dyktige kollegaer.

Har fått en del skryt så da gjør det jo jobben både enklere og morsomere :)

Her er det fullstendig kaos nå. Kun ferdigmat og knekkebrød fra i går. Har pakket ned det meste. Har ordnet litt med vaktene mine på jobben, så jeg jobber kun morgen og dag onsdag også har jeg fri en uke :hoppe:

Tar jo over leiligheten på onsdag, og kommer faktisk til å begynne flyttingen den kvelden. Også fortsetter vi å kjøre esker til leiligheten, samt en del søppel på dynga på dagen på torsdag, samt male kino-rommet, før vi flytter resten fredag og lørdag. Får hjelp av både familie og venner, så det kan godt hende at vi blir ferdig med selve flyttingen før helgen, som jo hadde vært supert.

Får jo en del nye møbler før helgen også, som jeg gleder meg masse til å skru sammen :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med at du har kommet inn i ny leilighet nå, og at du er i full gang med å pakke ut igjen. Ønsker deg uansett en god helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare innom med en liten :klem: Håper du koser deg med flytting inn i ny leilighet! Og ha en riktig god påske! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ¤bella¤

Nå er vi på plass i ny leilighet :hoppe:

Storkoser oss :) Alle de nye mølene er så utrolig fine, og det har blitt så fint her.

Nå er det mat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så morsomt da! :hoppe: Er slitsomt å flytte, men det er jo bare supergodt når man er ferdig!

Hvordan blir påska deres da? Har du fri? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil ha spill :( (og pengene du skylder meg :P)

Typisk at vi jobber motsatt av hverandre!

Endret av liv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤bella¤

Vi har nå en fiks ferdig leilighet :) Jeg er av det rastløse slaget og slapper ikke av før alt er i orden, men NÅ kan jeg slappe av her. Godt.

Har vasket ut av den gamle leiligheten, så der er det overtagelse i slutten av denne uken.

Men først er det jobbing. MYE jobbing...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...