Concertina Skrevet 26. februar 2008 #141 Del Skrevet 26. februar 2008 Jeg krysset alt jeg hadde så nå håper jeg endelig dere fikk den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 26. februar 2008 #142 Del Skrevet 26. februar 2008 Jeg fikk en melding i sta' om at de hadde fått den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤bella¤ Skrevet 26. februar 2008 #143 Del Skrevet 26. februar 2008 Vi har kjøpt oss ny leilighet Er så utrolig glad. I morgen skal vi handle resten av møblene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustetroll Skrevet 26. februar 2008 #144 Del Skrevet 26. februar 2008 Hurra! Så bra. Gratulerer så masse. God tur på shopping. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Concertina Skrevet 26. februar 2008 #145 Del Skrevet 26. februar 2008 Grattis!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 26. februar 2008 #146 Del Skrevet 26. februar 2008 Gratulerer så masse. Spennende med nytt bosted og nye møbler, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Alwa~ Skrevet 27. februar 2008 #147 Del Skrevet 27. februar 2008 Gratulerer så mye :juhu: :juhu: To soverom? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤bella¤ Skrevet 27. februar 2008 #148 Del Skrevet 27. februar 2008 Takk! Nå skal vi på shopping Gratulerer så mye :juhu: :juhu: To soverom? Tre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustetroll Skrevet 27. februar 2008 #149 Del Skrevet 27. februar 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤bella¤ Skrevet 27. februar 2008 #150 Del Skrevet 27. februar 2008 Nå har vi handlet seng, sofabord og tv-bord. Betalte også Spisestuen, skjenken og vitrineskapet, samt bestilte hjemkjøring, så alt kan stå på lageret der til vi tar over leiligheten den 15. Denne lampen skal jeg kjøpe til helgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 27. februar 2008 #151 Del Skrevet 27. februar 2008 :juhu: Gratulere med leiligheten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Alwa~ Skrevet 28. februar 2008 #152 Del Skrevet 28. februar 2008 Nå har vi handlet seng, sofabord og tv-bord. Betalte også Spisestuen, skjenken og vitrineskapet, samt bestilte hjemkjøring, så alt kan stå på lageret der til vi tar over leiligheten den 15. Denne lampen skal jeg kjøpe til helgen Jeg har sett på en nesten maken lampe faktisk, synes de er så fine. Jeg har jo den sorte bordlampa som stod i vinduet ved spisebordet om du husker den. Er så glad i den atte Men her får jeg ikke hengt noen lampe over spisebordet desverre, meeeeen skal da alltids få ordnet noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤bella¤ Skrevet 28. februar 2008 #153 Del Skrevet 28. februar 2008 Jeg har sett på en nesten maken lampe faktisk, synes de er så fine. Jeg har jo den sorte bordlampa som stod i vinduet ved spisebordet om du husker den. Er så glad i den atte Men her får jeg ikke hengt noen lampe over spisebordet desverre, meeeeen skal da alltids få ordnet noe Husker den lampen meget godt. Syns den er knallfin, og leter faktisk etter noe liknende, men finner bare taklamper.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 28. februar 2008 #154 Del Skrevet 28. februar 2008 Det er ikke lenge til dere skal flytte da. Så spennende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 28. februar 2008 #155 Del Skrevet 28. februar 2008 Gratulerar med leilighet! Så gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤bella¤ Skrevet 29. februar 2008 #156 Del Skrevet 29. februar 2008 Takk, Takk! Nå har jeg kjøpt meg lampe Nå har jeg og min elskede samboer pakket en haug av esker med bøker og dvd`er. Nå ligger jeg på sofaen og ser på "Norske talenter". Nå var det en jente som sang Angel noe helt sinnsynkt bra. Fikk skikkelig gåsehud. Håper jeg hører med av henne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤bella¤ Skrevet 29. februar 2008 #157 Del Skrevet 29. februar 2008 (endret) Nå har jeg bestilt meg noen cder - Ninnini Gianna - Feist Endret 29. februar 2008 av ¤bella¤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Alwa~ Skrevet 1. mars 2008 #158 Del Skrevet 1. mars 2008 Jeg kjøpte lampa mi i en Black Design butikk hvertfall, men det står ikke noe navn på modell eller merke på den desverre. Må sende meg et bilde når lampa er hengt opp da, og av hele leiligheten. Jeg vil se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 1. mars 2008 #159 Del Skrevet 1. mars 2008 Ja, dere har vel litt å pakke nå som dere skal flytte. Håper du har en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤bella¤ Skrevet 3. mars 2008 #160 Del Skrevet 3. mars 2008 Mye og gjør om dagen. Jeg og ambo har virkelig tatt oss i nakkeskinnet også. Trener stort sett hver dag og har lagt om kostholdet fullstendig. Ikke noe snop og brus. Det er mye god mat som er sunn Jeg har gått ned fire kilo, men de gjenstår tre, før jeg har nådd trivselsvekten. Ganske godt å se at det man gjør hjelper. Og det går så mye enklere når man er to om det. Den ene drar den andre med seg. I dag har jeg først vært på StramOppPuls, så var jeg og ei venninne og gikk en lang tur. I morgen blir det spinning på morgenen. Skal på kveldsvakt, så da er det godt å komme i gang Nå skal jeg pakke en eske til... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg