Gå til innhold

bare ¤bella¤

Gjest ¤bella¤

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest ¤bella¤

Nå har vi handlet seng, sofabord og tv-bord. Betalte også Spisestuen, skjenken og vitrineskapet, samt bestilte hjemkjøring, så alt kan stå på lageret der til vi tar over leiligheten den 15.

Denne lampen skal jeg kjøpe til helgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har vi handlet seng, sofabord og tv-bord. Betalte også Spisestuen, skjenken og vitrineskapet, samt bestilte hjemkjøring, så alt kan stå på lageret der til vi tar over leiligheten den 15.

Denne lampen skal jeg kjøpe til helgen :)

Jeg har sett på en nesten maken lampe faktisk, synes de er så fine. Jeg har jo den sorte bordlampa som stod i vinduet ved spisebordet om du husker den. Er så glad i den atte :hjerte: Men her får jeg ikke hengt noen lampe over spisebordet desverre, meeeeen skal da alltids få ordnet noe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤bella¤
Jeg har sett på en nesten maken lampe faktisk, synes de er så fine. Jeg har jo den sorte bordlampa som stod i vinduet ved spisebordet om du husker den. Er så glad i den atte :hjerte: Men her får jeg ikke hengt noen lampe over spisebordet desverre, meeeeen skal da alltids få ordnet noe ;)

Husker den lampen meget godt. Syns den er knallfin, og leter faktisk etter noe liknende, men finner bare taklamper....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ¤bella¤

Takk, Takk!

Nå har jeg kjøpt meg lampe :hjerte:

Nå har jeg og min elskede samboer pakket en haug av esker med bøker og dvd`er.

Nå ligger jeg på sofaen og ser på "Norske talenter". Nå var det en jente som sang Angel noe helt sinnsynkt bra. Fikk skikkelig gåsehud. Håper jeg hører med av henne :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg kjøpte lampa mi i en Black Design butikk hvertfall, men det står ikke noe navn på modell eller merke på den desverre. Må sende meg et bilde når lampa er hengt opp da, og av hele leiligheten. Jeg vil se :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, dere har vel litt å pakke nå som dere skal flytte. Håper du har en fin helg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤bella¤

Mye og gjør om dagen.

Jeg og ambo har virkelig tatt oss i nakkeskinnet også. Trener stort sett hver dag og har lagt om kostholdet fullstendig. Ikke noe snop og brus. Det er mye god mat som er sunn :)

Jeg har gått ned fire kilo, men de gjenstår tre, før jeg har nådd trivselsvekten. Ganske godt å se at det man gjør hjelper. Og det går så mye enklere når man er to om det. Den ene drar den andre med seg.

I dag har jeg først vært på StramOppPuls, så var jeg og ei venninne og gikk en lang tur. I morgen blir det spinning på morgenen. Skal på kveldsvakt, så da er det godt å komme i gang :)

Nå skal jeg pakke en eske til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...