Gå til innhold

bare ¤bella¤

Gjest ¤bella¤

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Håper du hadde en fin nyttårskveld.

Jeg setter veldig stor pris på å få følge med deg fra sidelinja, og vil få takke for alle beslk du har gjort i dagboka mi. Takk for all oppmuntring og alle tilbakemeldinger.

Ønsker deg

Et Godt Nytt År

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ble ikke noen pause alikevel :)

Vi skal selge leiligheten vår. Hadde megler her i går, som vi fikk en kjempe bra pris av. En kamerat av en kollega, så det var nok derfor ja ;)

Jobb i kveld. Er skikkelig dritt lei, og gruer meg egentlig til å dra på jobb om dagen...

Har bestilt meg londontur i dag. Jeg og ei venninne reiser i slutten av måneden. Det blir hyggelig. Vet egentlig ikke om jeg har råd til det, men trenger å komme meg bort en tur og lade batteriene før jeg begynner i ny jobb :)

Her har det skjedd mye gitt! Selge leiligheten? Har dere funnet dere noe annet sted? :) Spennende det i hvertfall :)

Misunner deg den London-turen, savner London noe vanvittig, det er et eller annet med den byen ;) Håper du får en koselig tur i hvertfall :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj - salg av leilighet. Så spennende, da.

Det er tungt å gå på jobb når man gruer seg, så det er nok lurt å ta seg noen avbrekk for å lade batteriene.

(godt du ikke tok pause, forresten)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Barnefødsler er alltid hyggelig det.

Det blir sikkert spennende å gå på jakt etter et nytt sted å bo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig med fadderbarn da, fikk bilde og brev av Izac like før jul. Han har blitt en stor gutt! Og hilser ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Senebetennelse er vondt. Og det er ikke vits i å prøve seg på jobben med slike vondter. Du risikerer jo bare at det tar lengre tid å bli bra igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...