Gå til innhold

bare ¤bella¤

Gjest ¤bella¤

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg viste det før deg :P

Men da trenger jeg ikke holde munn lenger da :P

Det du får til møbler får jeg til egenkapital til bil så vi får en trygg bil å frakte mormors gull i ;) Men enn så lenge blir det stående på egen konto til vi flytter ut av hovedstaden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så heldig dere er! Wow, skulle gjerne fått møbler til ny leilighet, måtte i såfall ha fått ny leilighet også ;)

Hva gjør man hvis det er inntaksstopp både på riksen, ullevål og ahus???! Skremmende, kanskje man burd flytte til gokk hvor det ikke er noe problem :fnise:

Håper det var roligere på jobb i natt i hvertfall :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott, da.

Det er godt at foreldre kan hjelpe litt til i oppstartfasen, for det er så mye man trenger.

Forstår at du har det hektisk på jobb, nå, men jeg regner med at du trives.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper at nattevakten din blir grei.

Når man får større plass, trenger man helt klart litt mer møbler. Håper at det ikke er noen andre som sikler på den leiligheten, slik at dere får den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi måtte sende noen til kongsvinger( eller kongsberg? husker ikke hva som er nærmest). Ikke en ideell situasjon, men om jeg hadde vært fødende hadde jeg nok heller ønsket å blitt videresendt, enn å fødep å et sted som er så fult at jeg er heldig om jeg har jordmor under førdsel...

Kongsvinger antar jeg, det er ikke _så_ langt unna, tror kanskje jeg ville følt det sånn om jeg skulle til å føde, men som du sier, bedre det enn å ikke ha jordmor tilstede under fødselen ;)

Godt å høre at du koser deg på jobb! Er veldig glad på dine vegne, du fortjener virkelig den jobben! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I morgen klokken 14 avgjøres forkjøpsretten. Er så utrolig spent :hoppe:

Oooh! Spennende! Jeg krysser fingre for at dere får den! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...