Gå til innhold

bare ¤bella¤

Gjest ¤bella¤

Anbefalte innlegg

Du må være forsiktig vennen! Du har ikke lyst til at senebetennelsehelvete skal bli verre, belive me! Så slapp av nå som du er sykemeldt og ta det med ro slik at kroppen får roet seg litt ned. Vurdert å ta behandling hos fysioterapaut? Jeg synes i hvertfall kombinasjonen akupunktur og fysioterapi har noe for seg, det har helt klart hjulpet meg! :)

Ha en fin helg i hvertfall! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er kjedelig med sykemeldinger, men det er jo lurt å spare armen, da.

Så du skal snart begynne i ny jobb. Du gleder deg sikkert til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønske til bursdag; 23.-25. mai er det foreldre og barn messe. Vet det er litt før bursdagen men jeg har lyst å ta med Markus dit :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt å høre at senebetennelsen er bedre! :klem:

Jeg er bare så misunnelig på den London-turen! Du må ta deg en pint for meg også! :-D Savner London så masse, har ikke vært der på over et år...

Så fint dere har det hjemme ;) ...måtte bare ta en titt, har jo ikke sett annet enn gangen før :fnise: Og flott at dere har fått et bud på takst allerede, krysser fingre for at det er noen flere som har lyst på den slik at dere får enda mer ;) Har dere noe nytt i kikkerten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤bella¤
X?

Går det bra med deg vennen? :klem:

Bare litt panikk innimellom ;)

Bare innom med en :klem:

Går bra her. Begynt i ny jobb, så er veldig sliten om dagen. Trives veldig da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Ok med besøk på torsdag for å hente blender? blir nok ikke før i halv seks tiden vi rekker å være hos dere.

Tar tid å komme seg fra jobb til barnehage til t-bane.

Endret av liv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...