Gå til innhold

bare ¤bella¤

Gjest ¤bella¤

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du, om du skal kjøre hjem så er det mulig å ha Markus forran hos deg dersom airbagen deres kan skrues av. (bakvendt selvsagt!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så flott at du har fått den jobben. Gratulerer så masse.

Men med de evalueringene og tilbakemeldingene du har fått under studiet, synes jeg ikke det er merkelig at de har plukket ut deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen har jeg fri. Tenkte jeg skulle bake litt julegodt.

-Sarah Bernard

-Karameller

-Cookies

-Brente mandler

:sikle:

Heh, flere enn meg som kan ta med seg noen smaksprøver på toget gitt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, du får se å bli frisk igjen. Jeg har begynt med multivitamin så for min del får du komme med hva som helst, så lenge du kommer :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er det jeg tenkte :) Vi kommer til å spy før vi er halveis :ler:

:skratte: Ser det for meg ;) Vi bør kanskje spare noen smaksprøver til Alwa også! ... har akkurat tatt ut kransekakestengene fra ovnen, og holder nå på å karamellisere nøtter til noen nøttestenger med sjokolade og tenker jeg skal mekke Sarah Bernhard og krumkaker senere i dag... Så får jeg lage noe mer konfekt i morgen eller.no ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Ada Blûe

Gratulerer masse med fast jobb, kjære bella! :hoppe: Håper du er ordentlig stolt av deg selv, for som du sier, ikke mange som får en fast jobb rett etter studiet - i hvert fall ikke i Oslo. Så flink du er.

Jeg har dessverre ikke mye tid til å titte innom deg for tiden. Holder på med eksamener, vet du ;). Misunner deg som er ferdig med alt det og kan være ute i felten. Håper du har det fint. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...