Gå til innhold

Har sendt klage til en restaurantkjede.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Klagen gjaldt ELENDIG service da jeg og familien min spiste der, og den ble sendt på mail. Men det varer og rekker, og jeg får ikke noe svar engang. Hvor lenge ville dere ventet før dere sende en ny mail? Vil jo ikke mase heller, men jeg trodde det var alminnelig høflighet å gi tilbakemelding på en klage?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dersom jeg ikke hadde hørt noe på en uke, hadde jeg sendt en påminnelse og "krevd" et svar. Hadde jeg ikke hørt noe etter det, hadde jeg tatt opp tlf og ringt de!

Skrevet

Husk at mail kan fort havne i søppelpost-dunken, og der blir de slettet etter en kort stund. Det kan hende at noe slikt har skjedd. Ring resturanten og hør om de har mottatt klagen din.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...