Gjest Gjest Skrevet 15. november 2007 #1 Skrevet 15. november 2007 Klagen gjaldt ELENDIG service da jeg og familien min spiste der, og den ble sendt på mail. Men det varer og rekker, og jeg får ikke noe svar engang. Hvor lenge ville dere ventet før dere sende en ny mail? Vil jo ikke mase heller, men jeg trodde det var alminnelig høflighet å gi tilbakemelding på en klage?
Gjest Gjest Skrevet 15. november 2007 #2 Skrevet 15. november 2007 Dersom jeg ikke hadde hørt noe på en uke, hadde jeg sendt en påminnelse og "krevd" et svar. Hadde jeg ikke hørt noe etter det, hadde jeg tatt opp tlf og ringt de!
Zero Skrevet 15. november 2007 #3 Skrevet 15. november 2007 Husk at mail kan fort havne i søppelpost-dunken, og der blir de slettet etter en kort stund. Det kan hende at noe slikt har skjedd. Ring resturanten og hør om de har mottatt klagen din.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå