Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor gir han uttrykk for at han har det vanskelig han også? Det var han som var usikker på følelsene sine, og fant ut at dette ikke fungerte. Han har tenkt dette en stund før han tok det opp med meg.

snakket med han for første gang på msn i går etter at det ble slutt. han som tok kontakt. sier at det har vært stille fra ham fordi han trengte litt tid for seg selv. han spør hvordan det går med meg, og jeg spør tilbake. Da sier han at "det går da". og at han jobber mye og trener en del for å få tiden til å gå. Selv tenker jeg at det var jo dette han ville. Burde ikke han, om ikke være glad til, så i hvertfall ha det greit med sin avgjørelse? Eller er dette kun noe han på en måte syns han må si? Frustrerende....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Et brudd er vel alltid vanskelig , selv om det er hans "ønske".

Sliter vel med dårlig samvittighet fordi han vet han såret deg.Så en deppe periode må du vel regne med at han har også. Selv om du har det verst akkurat nå.

Skrevet

Han har sikkert følelser for deg selvom han ikke har de rette følelsene for å fortsette et forhold med deg.

Et brudd er vanskelig også for den som gjorde det slutt.

Kanskje han også ville ha en bekreftelse fra deg om at du var såret! Noen er sånn.Hva svarte du han da?

Skrevet

Når man er i et forhold blir man gjerne avhengig av den andre personen, og vant til å alltid ha en å prate med/være lamed. Selv om følelsene skulle forsvinne, betyr ikke det at den som dumper ikke er glad i xen sin. Det er selvfølgelig vanskligst for deg, men det er naturlig at begge parter går gjennom en sorg-periode over forholdet. Det er skummelt å plutselig være alene selv om man er den som dumper. Å han måtte jo også såre en person han var veldig glad i, ja sikkert elsket engang. Det er sikkert kjempevanskelig for deg å ha sympati med xen din fordi det var han som såret deg, og det forstår jeg godt. Men dere ser garantert lysere på hele saken om noen mnd. Det er sant at tiden leger alle sår (hvertfall nesten alle). Lykke til hvertfall..sender en klem til deg.

Skrevet

Vet at det ikke er lett for den andre parten heller.. Men samtidig gir dette meg et sikkert ikke reelt håp om at han skal finne ut at han angrer...

Han vet godt at han såret meg. Det hele kom helt overraskende på meg. og han sier det gjør vondt å se at jeg er lei meg. samtidig prøver jeg å gi litt uttrykk for at jeg forsøker å legge dette bak meg og gå videre samtidig som jeg kommer til å savne det vi hadde. For vi hadde det veldig bra. Er ingen spesielle hendelser som har ødelagt følelsene. men noen ganger er det vel bare sånn det går.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...