Linda644 Skrevet 15. november 2007 #1 Skrevet 15. november 2007 (endret) Hvordan vite at Louis vuitton vesker er ekte? er det det trykte merket inni veska? skal en ekte Louis vuitton veske være bløt eller stiv? Endret 15. november 2007 av Linda644
Lola83 Skrevet 15. november 2007 #2 Skrevet 15. november 2007 (endret) Stive..og så er de jo laget av kuskinn, så har en spesiell lukt Spør etter ekthetsbevis (som alltid følger med en ekte LV veske, og evt. kvittering fra butikk.. ) Endret 15. november 2007 av Lola83
Gjest Helen Parr Skrevet 15. november 2007 #3 Skrevet 15. november 2007 Stive..og så er de jo laget av kuskinn, så har en spesiell lukt Spør etter ekthetsbevis (som alltid følger med en ekte LV veske, og evt. kvittering fra butikk.. ) Det kommer vel litt an på hvilken modell det er. Det finnes mange myke LV-vesker også. Ellers kan man prøve å se på detaljer som glidelås, kanter, fór, spenner, o.l.
Gjest Morgan le Fay Skrevet 15. november 2007 #4 Skrevet 15. november 2007 I tillegg bør man kanskje tenke over at vesker fra qxl og liknende steder til maks tusenlappen neppe er ekte. Man får nemlig det man betaler for.
Lola83 Skrevet 15. november 2007 #5 Skrevet 15. november 2007 Det kommer vel litt an på hvilken modell det er. Det finnes mange myke LV-vesker også. Ellers kan man prøve å se på detaljer som glidelås, kanter, fór, spenner, o.l. Ja, selvfølgelig. Jeg refererte til de mest klassiske jeg, fordi jeg liker de best
mamut75 Skrevet 15. november 2007 #6 Skrevet 15. november 2007 Jeg har lest et eller annet sted at LV ikke forhandles fra andre enn LV forhandlere , dvs at om du har kjøpt produktet fra en forhandler som ikke er LV forhandler er den falsk .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå