Nilo Skrevet 15. november 2007 #1 Skrevet 15. november 2007 Fant noen moro og søte små voodoo dukker på nettet. Tenkte de ville være en kul venninegave til jul. Hva syns dere? www.voodolls.no
Gjest =tentacle= Skrevet 15. november 2007 #2 Skrevet 15. november 2007 Jeg hadde ledd av Devil Baby, men det hadde kun blitt skapfyll i en periode og så søppel.
Gjest Frk Åberg Skrevet 15. november 2007 #3 Skrevet 15. november 2007 Jeg syns man burde finne troen på seg selv i sitt eget indre, og ikke gjennom ytre objekter . Så jeg ville ikke hoppet i taket av en slik gave. Hvis jeg først hadde fått den, ville jeg sikkert blitt glad. Men kanskje stusset litt over at folk kjente meg så lite (snakker nå for min egen del). Selv om de kan være morsomme, så liker jeg bedre å gi bort ting som kan brukes til noe eller som man kan få en opplevelse med. Ikke noe som bare fyller opp.
Nabodama Skrevet 15. november 2007 #4 Skrevet 15. november 2007 Jeg ville IKKE blitt glad for å få noe sånt til jul. Jeg ville lurt litt på hva du mente med å gi meg en voodoo-dukke. Så ville jeg lurt på hva i all verden jeg skal med den. Finn på noe annet, det er da så mye greit en kan gi i julegave.
NullHull Skrevet 15. november 2007 #5 Skrevet 15. november 2007 Dersom venninnen din er 14 er det kanskje festlig, er hun "voksen" ville jeg nok styrt unna. Som andre sier her, det finnes da så mye annet å gi bort i julegave?
Merneith Skrevet 15. november 2007 #6 Skrevet 15. november 2007 Hehe, noen av de var jo kjempemorsomme. Denne, denne og denne Men så er spørsmålet, hva bruker man en slik dukke til? Jeg synes det var litt kult å ha en slik hengende i barnevogna, men jeg mistenker at mødre vil bestemme selv hva de henger der..
Nilo Skrevet 15. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 15. november 2007 (endret) Takk for tilbakemeldinger. Har ikke helt bestemt meg, syns noen av dem er litt koselige til venniner som har "allt", for eksempel Trinity, eller angel, Angel beskytter deg fra alt vondt og veileder deg gjennom livet. Ikke alltid enkelt att finne ting under 100 kr. Veldegg fjernet. Reglene. Arwen (mod) Endret 15. november 2007 av Arwen
estrella Skrevet 15. november 2007 #8 Skrevet 15. november 2007 Jeg hadde likt det. Hehe, har alt ei vodoo-dukke. Den er dritkul Hadde to, men den ene falt av sekken.. Jeg liker sånne ting da! Det spørs jo litt om personen er den typen? Ei fisefin venninne, som elsker å dolle seg opp i pyntelige klær passe vel ikke helt til disse dukkene:P? Ei annen som har litt røffere stil kanskje..?
Nausicaä Skrevet 15. november 2007 #9 Skrevet 15. november 2007 Jeg hadde også likt å få en sånn. Men det kommer, som de andre her har sagt, an på hvem som skal få det. Og hvor glad de er i "nips".
Gjest antigartner Skrevet 15. november 2007 #10 Skrevet 15. november 2007 Jeg syns man burde finne troen på seg selv i sitt eget indre, og ikke gjennom ytre objekter . Så jeg ville ikke hoppet i taket av en slik gave. Hvis jeg først hadde fått den, ville jeg sikkert blitt glad. Men kanskje stusset litt over at folk kjente meg så lite (snakker nå for min egen del). Selv om de kan være morsomme, så liker jeg bedre å gi bort ting som kan brukes til noe eller som man kan få en opplevelse med. Ikke noe som bare fyller opp. Som om jeg skulle sagt det selv. Jeg ville nok sett an vennene mine før jeg hadde kjøpt noe slikt, og som gave til meg ville det vært skivebom.
Alison Skrevet 15. november 2007 #11 Skrevet 15. november 2007 Jeg hadde ikke likt å få en slik i julegave.
Gjest Skrevet 15. november 2007 #12 Skrevet 15. november 2007 De var jo drittøffe, men så liker jeg alt som er litt andereledes.. Søte også..
Nicky B Skrevet 16. november 2007 #13 Skrevet 16. november 2007 Jeg syns det hadde vært gøy å få en slik til jul og kunne fint ha gitt bort en sånn til venninnene i middagsklubben. Vi skal kjøpe en liten ting til hverandre som ikke koster mer enn maks 60 kr og da begrenser utvalget seg noe. Angel, Health girl, Kata og Trinity samt Power mum er jo bare koselige da. Hadde jeg fått en sånn dukke som har et godt formål fra en venninne ville jeg tenkt at det var søtt- hun ønsker meg litt ekstra styrke, eller god helse. De kan jo henge på nøkkelringen eller noe- jeg ser på de som en good luck charm. I min venninne krets kjøper liksom alle seg så mye til enhver tid at det er vansklig å vite hva man skal finne på og litt ekstra kraft og lykke er vel bare koselig å gi bort?
Lurvina Skrevet 16. november 2007 #14 Skrevet 16. november 2007 Jeg synes at de var morsomme og søte, hadde ikke blitt sur hvis jeg hadde fått en slik til jul, det finnes sikkert 100 værre gaver å få enn dette, som tar mye større plass.
venus* Skrevet 16. november 2007 #15 Skrevet 16. november 2007 I min venninne krets kjøper liksom alle seg så mye til enhver tid at det er vansklig å vite hva man skal finne på og litt ekstra kraft og lykke er vel bare koselig å gi bort? Da kan jeg tipse om Gaver med mening. Kjøp hjerteformet julepynt!
Gjest Gjest_Mulle_* Skrevet 16. november 2007 #16 Skrevet 16. november 2007 Som du ser av svarene her er det ulike meninger. Folk er forskjellige; venninnene dine også. Så om de passer eller ikke til dem,- det vet du nok best selv;- for du kjenner vel venninnene dine såpass? Lykke til=)
Nicky B Skrevet 16. november 2007 #17 Skrevet 16. november 2007 Da kan jeg tipse om Gaver med mening. Kjøp hjerteformet julepynt! Ikke for å kuppe tråden og styre den i en annen retning, men hjertene var veldig fine! Tusen tak for tips!
Gjest Gjest_Nilo_* Skrevet 16. november 2007 #18 Skrevet 16. november 2007 Kuppe gjerne tråden til fler julegavetips til veninner for under 100 kr!! Selv har jeg bestilt 2 voodolls til veninner med små barn. Tror de vil synes det er litt morosamt: "Power Mum gir deg kraft til å navigere frem mellom sutring, smuler, grinunger, mas, høye telefonregninger, omgangsyke og ufyselige tenåringer som nekter å hjelpe til."
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå