Gjest Tweek Skrevet 15. november 2007 #1 Skrevet 15. november 2007 Jepp, det lurer jeg på.. Finner ikke noe nettside til dem. Men er det sko ala bianco, euro sko og skoringen eller av økonomisko o.l?
Gjest Tulipa Skrevet 15. november 2007 #2 Skrevet 15. november 2007 Jepp, det lurer jeg på.. Finner ikke noe nettside til dem. Men er det sko ala bianco, euro sko og skoringen eller av økonomisko o.l? Ja, den Skoby-butikken jeg har vært i selger de alle slags merker av sko ..
Gjest Tweek Skrevet 15. november 2007 #3 Skrevet 15. november 2007 Ok, bare lurte på om de er sko som jeg liker og syntes er fine og ikke sko som enzo poli o.l.
Gjest Tulipa Skrevet 15. november 2007 #4 Skrevet 15. november 2007 Ok, bare lurte på om de er sko som jeg liker og syntes er fine og ikke sko som enzo poli o.l. De har alle forskjellige merker - ihvertfall de fleste ..
Gjest anonym =) Skrevet 6. februar 2010 #5 Skrevet 6. februar 2010 Her kommer et 2-3 år gammelt svar, men må svare heller sent enn aldri! Skoby eies av bredal sko, som også eier eurosko, dna og økonomisko, og har derfor endel av de samme skoene som de to første. De har også merker som timberland, ecco, viking, picolinos, tamaris osv. Det finnes kun to skobyer i HELE VERDEN =D den aller beste finner du i stavanger, og jeg anbefaler alle å ta turen innom!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå