Ephemera Skrevet 15. november 2007 #1 Skrevet 15. november 2007 Jeg må bare dele denne med dere, da jeg syntes den var ganske genial. Jeg er høy og har problemer med å finne strømpebukser som er lange nok i bena. Jeg har jammen gjort mange bomkjøp... Og mange ganger står jeg og tenker at de store størrelsene kanskje er alt for vide i midjen - er de beregnet for damer med lange ben eller blir størrelse 48 for vid, liksom? Jeg har hørt om mange som har det samme problemet. Jeg har ikke bestilt herfra ennå, men nå tror jeg jammen at jeg skal gjøre det: http://www.fess.no/epages/FessShop.sf/no_N...ucts/ULL95-0001
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 15. november 2007 #2 Skrevet 15. november 2007 Jeg må bare dele denne med dere, da jeg syntes den var ganske genial. Jeg er høy og har problemer med å finne strømpebukser som er lange nok i bena. Jeg har jammen gjort mange bomkjøp... Og mange ganger står jeg og tenker at de store størrelsene kanskje er alt for vide i midjen - er de beregnet for damer med lange ben eller blir størrelse 48 for vid, liksom? Jeg har hørt om mange som har det samme problemet. Jeg har ikke bestilt herfra ennå, men nå tror jeg jammen at jeg skal gjøre det: http://www.fess.no/epages/FessShop.sf/no_N...ucts/ULL95-0001 Prøv også mytights.com, har mange supre strømpebukser, og med størrelser.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 15. november 2007 #3 Skrevet 15. november 2007 Prøv også mytights.com, har mange supre strømpebukser, og med størrelser. De har strømpebuksa som du linket til der også epherema. Large passe for meg mht til størrelse jeg er 170 og med former, men slank. Jeg fant denne nettbutikken for noen måneder siden, og kjøper alle strømpebuksene mine derfra, og det gjør snart alle venninnene mine også. Kommer rett hjem i postkassen, portofritt, og minus 17,5% vat
Gjest Gjest Skrevet 15. november 2007 #4 Skrevet 15. november 2007 Åh, interessant.... Jeg er over 1.80 og har lange og tynne bein, og sliter med benklær, og strømpebukser er vanskelige. De i store størrelser, som er lange nok, poser seg ut på knærne og liknende etter kort tid. Kanskje dette er verdt et forsøk!
Gjest nextlife Skrevet 15. november 2007 #5 Skrevet 15. november 2007 Fantastisk, nå slipper jeg å enten sagge med strømpebuksa, eller ha ei som er så vid at den nesten faller ned. (Bruker benlende 36 med ekstra lengde) :bukke:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå