Gå til innhold

Potte

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvor man får kjøpt det?

Noen som har en de er fornøyd/ god erfaring med med?

Man får jo så mye rart i dag..

Eller er det en enkleste standard potten som er tingen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,

Vi har en helt enkel potte som vi kjøpte på Babyshop. Denne fikk vår minste til 2 års bursdag, men nå 4 måneder etter, så vet han fortsatt ikke hvordan han skal bruke den, enda vi tar av bleie og sier han skal sitte der å tisse i stedenfor bleia, og sitter sammen med han på gulvet på badet etc.. Han tar den på hodet, bruker den som gjemmested for smokkene sine. Når vi sier at han skal sitte på den å tisse eller bæsje, så sier han Nei, og fortsetter å leke med den. Får man så mye rart i potte?? Trodde det var en type, altså en sånn som er litt opphøyd foran, og ja, litt vanskelig å forklare kanskje. Jeg kan ikke si om vi er fornøyde eller ikke, vår første mann brukte aldri potte, men vi satte han på doen med doring i stedenfor. Det fungerte for han, kanskje vi må gjøre det med minstmann også etterhvert.

Skrevet

Vet man får kjøpt en "trone" som lager lyder når man gjør noe.

Det finnes vel en type som ser ut som en skipladde, og denne har vel både potte og doring. Men jeg ingen erfaring med noen av de.

Skrevet

Liker ikke potte da jeg synes det "skittsomt" og har lett for å velte, renhold, barn som tisser/bæsjer i den - deretter er det en hatt... :sjenert:

Doring med trappetrinn og håndtak på i tre hadde vi god suksess med. Kjøpte den bademiljø og den kostet ca 400,-

Men smaken er jo forskjellig... ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...