Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

ønsker meg en fin førjulsbok hvor man skriver liste over juleforberedelser, liste over julekort, litt om selve julaften, hvem man feiret med, gaver, spesielle ting å huske+++

Er det noen som vet om en slik bok?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, men kanskje du kan lage det selv? Kjøpe en fin, innbundet skrivebok og sette igang? :nisse:

Jeg har julegavebok som jeg har hatt i mange år, der har jeg skrevet gavene som jeg har gitt til de ulike, samt hvem jeg har sendt julekort til. I år har jeg også laget en side for bursdagene, så folk slipper å få det samme to år på rad.

Skrevet (endret)

Joda, det finnes en slik bok. Julens minnebok

De selger den bl.a. på norli for 159kr

Endret av rugrat
Skrevet

har hatt min i ca 5 år og er kjempeglad i den. gleder meg til å begynne på julen 2007. Jeg skriver inne julegavene i denne også, slik at jeg vet hva jeg har fått og gitt bort til alle, veldig greit å sjekke når det har gått noen år, hvem som har fått hva osv.... pluss det er god plass til bilder osv, slik at man kan spare på bildene, hyggelige hilsner med mere.... så løp og kjøp eller skynd deg å lag!!

Gjest Tessmira
Skrevet

Oi, så koselig.. slik skal jeg jammen kjøpe meg :jepp:

Skrevet
Joda, det finnes en slik bok. Julens minnebok

De selger den bl.a. på norli for 159kr

:jepp:

Jeg kjøpte den i går, og den er absolutt å anbefale. Skikkelig fin var den :)

Er slik at man kan skrive litt om hver dag fom 1. desember.

Gleder meg til å begynne å fylle den opp med ting og tang :nisse:

Skrevet

Tusen takk!

Akkurat en slik jeg tenkte på!

Gjest Gjest_lurer_*
Skrevet

Hei.

Dere som betalte 159kr. Kjøpte der den over nettet eller i butikken?? Hvilken butikk? Jeg var i butikken (norli) i dag, og der kostet den 300kr.

Skrevet
Hei.

Dere som betalte 159kr. Kjøpte der den over nettet eller i butikken?? Hvilken butikk? Jeg var i butikken (norli) i dag, og der kostet den 300kr.

Jeg kjøpte den på Norli, for 300kr ja.

Gjest Tessmira
Skrevet

Jeg har bestilt på nett nå og der koster den 159,- + frakt å slik på 48,-

Skrevet
Jeg har bestilt på nett nå og der koster den 159,- + frakt å slik på 48,-

:jepp:

Gjest Ike-innlogget_annchristin86
Skrevet

Bestilte dere den fra norli siden? I butikken koster den jo 299,- og nmår jeg gikk inn på norli siden så sto det en lav pris der, men når man bestilte den og gikk gjennom til kassa så var prisen høyere.

Boken er vist veldig gammel og de hadde akkurat fått den inn på norli når jeg spurte. Var vist bare de de fikk inn og ingen flere.

Gjest Ikke-innlogget-annchristin86
Skrevet

Oj, sjekket selv nå og da var dere heldig. For et par måneder tilbake så kostet den 299 på nettbutikken og. Men har dere fått de enda, hvis dere har bestilt fra norli? Ser at leveringstiden er ukjent.

Skrevet

Lurer også veeeldig på hvor lang leveringstid det er. Jeg vil jo helst ha den til 1.desember.

Skrevet

Så du har ikke fått den enda? Er derfor jeg ikke turte og bestille fra nett og var enda mer glad for at jeg gikk i butikken (selv om jeg måtte betale mer). Der fikk jeg jo beskjed om at boken var kjempegammel og de hadde ikke hatt den inne på flere år, men plutselig fikk noen den dagen jeg ringte de.

Gjest Tessmira
Skrevet

Jeg bestilte på kvelden den 19 nov, den 20 bestilte de den fra leverandør/forlag står det på statusen. Så da får vi bare vente å se da :popcorn:

Skrevet

Jeg har sendt mail til norli og spurt hvordan det ligger an, men de svarer jo ikke.

Skrevet

Hmmm.. Får håpe dere får den da. Ble nemlig veldig skeptisk når ejg hørte at de bare plutselig fikk de i butikken. Og at de ikke hadde hatt de inne på årevis.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...