Gjest Gjest Skrevet 15. november 2007 #1 Skrevet 15. november 2007 Hva har dere av koster til sminke, hvor mye verktøy har dere? Jeg lurer på om jeg skal prøve koster fra YSL, Dior eller Chanel, de første to merkene frister mest, da jeg har hørt at chanel sine er harde. Jeg er med andre ørd ute etter skikkelig gode koster, som jeg skal ha lenge. Er ikke interessert o Body shop sine, men vil høre om erfaring fra de nevnte merkene. Så lurer jeg på om dere bruker å ha mange koster til sminke liggenede?
Gjest Gjest Skrevet 15. november 2007 #2 Skrevet 15. november 2007 Akkurat nå bruker jeg tre forskjellige koster fra i.d. til øyenskygge. Til solpudder og pudder,bruker jeg koster fra YSL... Er kjempefornøyd!
Gjest Helen Parr Skrevet 15. november 2007 #3 Skrevet 15. november 2007 Selvom du bare ville høre om de du nevnte, tillater jeg meg å skryte litt av MAC sine koster og svamper. De er helt suverene, og dessuten fikk jeg bytte en kost lenge etter at jeg hadde kjøpt den fordi den mistet litt hår. Dyre, men god kvalitet. Jeg nevner også øyevippetangen til Shue Uemara. Hvis noen skal utenlands bør den stå på handlelisten.
Gjest Morgan le Fay Skrevet 15. november 2007 #4 Skrevet 15. november 2007 Jeg har pudderkost fra Face Stockholm; røyter litt, men er stor og fluffy, og lager ikke striper. Til solpudder bruker jeg den største kosten fra Dior, den er fabelaktig, og har ikke røytet. Til rouge har jeg en fra Make Up Store som er "så där", og en ditto fra GloMinerals. Jeg er fortsatt i tenkeboksen hva slags kost jeg egentlig er på utkikk etter, men tror jeg skal gå for en ny skrå, kanskje fra MAC. Øyeskyggekostene mine er fra Make Up Store, og de er jeg fornøyd med.
snooops Skrevet 15. november 2007 #5 Skrevet 15. november 2007 Jeg nevner også øyevippetangen til Shue Uemara. Hvis noen skal utenlands bør den stå på handlelisten. Shu Uemura har også verdens beste koster.
Gjest Gjest Skrevet 15. november 2007 #6 Skrevet 15. november 2007 Jeg tror helt sikkert at jeg skal kjøpe meg et sett med koster fra Dior, julegave til meg selv . Jeg vet at det selger en slags mappe med dior sine, noen som vet pris på en slik mappe? Og så skal jeg kjøpe YSL koster en og en kost i ny og ne, de er jo dyre. Jeg vil gjerne ha to sett med gode koster. Mine gamle fra body shop skal byttes ut og kastes, de var dessuten ikke mye å skryte av synes nå jeg da. Da gleder jeg meg til koster av skikkelig god kvalitet, som er en del av å få et god resultat når man skal sminke seg.
Rexina Skrevet 15. november 2007 #7 Skrevet 15. november 2007 Jeg bruker disse børstene til daglig: Rouge børste: Body Shop Kabuki (til mineralsminke): Chanel Øyenskyggekost MAC (nr. 229) Øyenskyggeblander: MAC (nr. 217) Tynntuppet øyenskyggekost: MAC (no. 219) De fra MAC er mine elskere. Beste børstene jeg noengang har hatt:) Har tenkt til å kjøpe meg MAC foundation brushogså siden jeg bruker flytende foundation istedet for mineralfoundation nå!
Rexina Skrevet 15. november 2007 #8 Skrevet 15. november 2007 PS. De har sånne julesett på MAC også med koster billigere enn YSL og DIOR. De har noen som er syntetiske men de fleste er ekte hår og de gjør en fantastisk jobb:)
Gjest Gjest Skrevet 16. november 2007 #9 Skrevet 16. november 2007 Litt gøy å høre hva andre bruker og erfaringer med de forskjellige børstene.
Gjest Sanne mor Skrevet 3. desember 2007 #10 Skrevet 3. desember 2007 Dior sine koster er de aller beste syns i alle fall jeg:D De røyter ikke å er kjempe fine,både design og kvalitet. Koster ca 800 kr for en hel mappe, med det du trenger på esthetique.
Nemesis Skrevet 3. desember 2007 #11 Skrevet 3. desember 2007 Jeg har to sminkekoster fra Clinique som jeg kjøpte på Strawberrynet. Liker de veldig godt, men bruker helst min Mac kost til øyenskygge! Den liker jeg utrolig godt. Har også koster fra Body Shop, men der er det kun rouge kosten som jeg bruker. Fant ut at de andre sminkekostene jeg hadde var bedre enn body shop sine. Ellers har jeg en Baby kabuki til Id foundation. Synes denne er bedre enn den store kabukien
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå