Gjest Gjest_Mille_* Skrevet 15. november 2007 #1 Skrevet 15. november 2007 Hei, Dette er så flaut at jeg velger å logge ut. Jeg er for tiden i fødselspermisjon, sambo jobber. På jobben hans er det nesten bare unge, vakre og slanke jenter - og jeg tar meg selv i å plages skikkelig av dette. Jeg hadde et tøfft svangerskap og har enda ikke greid å kvitte meg med kiloene jeg la på meg under graviditeten. Jeg begynte å trene og å passe kostholdet, men da vekta stod bom stille ble jeg utrolig deppa og gav opp (jada, veldig smart). Nå sitter jeg hjemme og depper, trøstespiser, legger på meg - og blir enda mer lei meg, og selvtillitten raser. I tillegg greier jeg ikke å la være å tenke på de jentene sambo tilbringer dagen med, for så å komme hjem til meg som IKKE føler meg hverken pen eller noe annet, og på toppen av det hele er i dårlig humør pga dette. Jeg føler meg utrolig dum, og vet det hele ligger i hodet mitt, derfor sier jeg ingenting til sambo. Jeg har prøvd og bare si til meg selv at det bare er tull, at det er naturlig at det tar litt tid før vekten går på plass og at jeg bare må skjerpe meg hva kostholdet angår - også blir jeg lei meg for et eller annet også trøstespiser jeg. Jeg bruker altfor mye tid på å føle meg underlegen i forhold til jentene han jobber sammen med, og jeg vet jo at det er lite konstruktivt. Er det noen som har noen gode tips til hvordan jeg kan få tatt meg sammen? Både mentalt og i forhold til trening/kosthold, jeg føler meg skikkelig teit for jeg har aldri før hatt problemer med sjalusi, mangel på selvtillit etc. Jeg må få legge til at sambo ikke med et ord har klaget på hvordan jeg ser ut eller hvordan kroppen min er, men siden jeg føler det som jeg gjør går det også utover sexlivet vårt. Søren også, jeg må finne på noe
Gjest Gjest_trille_* Skrevet 15. november 2007 #2 Skrevet 15. november 2007 Hei. Jeg tror ikke det er uvanlig å føle det slik du gjør nå, at du mister motet fordi kg går for tregt av. Uansett, det dumste du kan gjøre er å gi opp helt. Når man går hjemme hele dagen, og kun fyller den med småen, som ikke er noe galt, men for mange betyr mange stille stunder. Som oftest tilbringer man mye tid alene, og tankene får kverne i fred. Kom deg ut, kjære deg. Mannen din vil helt sikkert kun ha deg, men det er viktig at han vet at du setter pris på ham. Om du melder deg inn på et treningsstudio med barnepass, kan du også få trenen når de passer barnet. Har gjort det med mine barn. Få deg en hobby, vær sammen med venner, og finn på noe spennende. Tiden er for kort til at du skal slite med slike tanker. Kun du som kan gjøre noe med det, og da må du nok snu ting på hodet.
Gjest Gjest Skrevet 15. november 2007 #3 Skrevet 15. november 2007 Hei! Dette kan lett bli en negativ runde. Mitt råd; kle godt på deg og ungen. Legg ungen i vogna og gå lange turer mens det er lyst ute. Du får brukt kroppen, du får dagslys og masse frisk luft! kanskje du også går ned litt?
Gjest Silmarill Skrevet 15. november 2007 #4 Skrevet 15. november 2007 (endret) Nå har du fått 2 innlegg om deg og din tilstand med fine råd om hva du selv kan gjøre! Jeg lurer litt på mannen din jeg! Hvorfor tror du at han flørter med jentene på jobben når han er der? Tror du han egentlig har tid til å gå rundt å flørte med jentene hele dagen? Er han ikke på jobb da :klø: Tror du han evt.flørter mere nå enn det han evt. tidligere har gjort? Tror du han liker dem bedre enn deg bare fordi du har lagt på deg litt? Snakker han ofte om jentene på jobben? Det er ikke sikkert han liker dem engang skal du se Han elsker deg og han elsker barnet deres Det som er kjempedumt er at du er gretten når han kommer hjem! Det er uheldig det! Husk at han gleder seg til å komme hjem til deg og barnet, så er du bare sur mot han uten at han aner hvorfor! Fortsetter du sånn så kanskje han begynner å grue seg til å dra fra jobben og hjem til familien! Nei, opp å hopp, gå på tur, begynn å tren (om du gidder ) slutt å tenke kropp hele tiden, tenk positivt og husk at det er din personlighet han er glad i. Endret 15. november 2007 av Silmarill
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå