Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Reiser til Thailand om noen uker, og på grunn av tidlig flight må jeg overnatte på Oslo lufthavn. Ankommer med fly seint kvelden før, det blir verken tid eller penger til å sjekke inn på hotell. Hvordan kan jeg sørge for at ingen stikker av med bagasjen min i løpet av natta? Ligge på kofferten?! Noen som har tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sist jeg reiste med et så tidlig fly at jeg overnattet på flyplasshotell, så sjekket jeg inn bagasjen kvelden før og tok det aller nødvendigste i håndbagasjen. Jeg regner med du kan gjøre det samme på OSL, ihvertfall hvis du reiser med vanlig rutefly.

Skrevet

Hvis du ikke får sjekket inn bagasjen når du ankommer flyplassen, kan du bruke f.eks. en slik til å feste sammen/låse fast bagasjen. Det forutsetter selvfølgelig at du ikke forlater bagasjen.

Skrevet

Det er ikke hos alle selskaper du får sjekke inn kvelden før, men er det rutefly så skader det ikke å prøve, som onyx sier.

Går ikke det så er det også en mulighet å levere inn bagasjen til oppbevaring. Dette er i første etasje (enden av ankomsthallen). Eller bruke verdisakene i en liten ransel som pute, og ha kofferten ved siden av deg. Det går stort sett bra.

Skrevet

Vi hadde samme problemstilling i januar i år. Vi la bagasjen i en sånn oppbevaringsboks og kapret hver vår sofa rett ved Peppes. Funket fint som bare det :)

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Jeg har "overnattet" på OSL flere ganger og alltid beholdt bagasjen der jeg har vært. Aldri hatt noe problem med dette. Uansett blir d ganske kaldt og vanskelig å sove...

Skrevet

Tusen takk for svar!

Jeg prøver å sjekke inn bagsjen, ev låse den inn, og går på sofajakt. Har alltid med ullsokker og fleeceteppe på tur, ser ut som det kan komme godt med:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...