Gå til innhold

Isbre sukkertøy?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Hanne_*
Skrevet

Sukkertøyet Isbre gikk ut av handelen for mange år siden men det er fortsatt et stort savn! :gråte:

Noen som vet om det finnes et sukkertøy som ligner i smaken?

Har funnet et i England som heter Fox's Glacier Mints, men er jo ikke så ofte der borte heller!

Hjelp!

Videoannonse
Annonse
Gjest Silmarill
Skrevet

Det var de blanke sukkertøyene som smakte mint var det ikke? Utenpå posen var det bilde av to isbjørner på en isbre mener jeg å huske!

Disse husker jeg fra tidlig 80 tallet...

Skrevet

De har noe lignende på Eurospar .. jeg kjøpte en pose ifm Halloween .. Siden det ikke kom så mange unger så har jeg "slitt" med dem selv :fnise:

Skrevet
De har noe lignende på Eurospar .. jeg kjøpte en pose ifm Halloween .. Siden det ikke kom så mange unger så har jeg "slitt" med dem selv :fnise:

Isbre savner jeg også.

Hva slags butikk er Eurospar? Tror ikke vi har det her jeg bor.

Skrevet
Isbre savner jeg også.

Hva slags butikk er Eurospar? Tror ikke vi har det her jeg bor.

Europris. De har noe digre poser med sukkertøy som minner veldig om Isbre - veldig gode! ;)

Skrevet

Husker denne isbreen fra når jeg var lita. Husker den var kjempegod, hadde vært morsomt å smakt den igjen.

Skrevet

ÅÅh... Isbre var så digg!! Lurer på hvorfor de har sluttet å produsere dem..

Skrevet

Å ja! Det var mitt faste kinogodt da jeg var liten :rosasmil:

Gjest gjest_pest
Skrevet

Er det noen som husker hvem som produserte disse? Så kan vi jo sende en mail og spørre hva som skjedde ;)

Jeg har spurt mange venner om de husker disse dropsa, men jeg får ikke så mye respons... Savner de enormt! Og jeg har smakt de fra Europris, og syns ikke de er like. De er litt for sterke på en måte, husker isbredropsa som litt søtere. Husker smaken veldig godt...*drømme*

Gjest Hanne TS
Skrevet

Så artig at det ikke bare er jeg som digget isbre!

Har nå vært på Europris og kjøpt de som skulle likne i smaken. Takk for tipset men må dessverre si at jeg ikke synes de holdt mål. De ble liksom for sterke og smakte for mye sånn som sukkertøy som skal være for halsen.

Kan dessverre ikke huske hvem som produserte de den gangen men siden de har vært ute av produksjon i så mange år er det vel lite trolig at de kommer tilbake. :gråte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...