Gjest Gjest_Gjesten_* Skrevet 14. november 2007 #1 Skrevet 14. november 2007 Jeg sluttet på pillen i juli og kroppen var helt rar i starten. Trodde jeg kjente alle mulige slags graviditetstegn. Kroppen roet seg etterhvert ned, jeg og. Men nå har jeg fått ømme bystvorter for første gang i mitt liv. Og kviser på ryggen (aldri hatt det heller). I tillegg til magesmerter likt mens-smerter. Kan det være EL, tanta, graviditetstegn? Eller er dette helt individuelt?
Harlekin Skrevet 15. november 2007 #2 Skrevet 15. november 2007 Jeg sluttet på pillen i juli og kroppen var helt rar i starten. Trodde jeg kjente alle mulige slags graviditetstegn. Kroppen roet seg etterhvert ned, jeg og. Men nå har jeg fått ømme bystvorter for første gang i mitt liv. Og kviser på ryggen (aldri hatt det heller). I tillegg til magesmerter likt mens-smerter. Kan det være EL, tanta, graviditetstegn? Eller er dette helt individuelt? Jeg tror det kan være alle tre!! Det skal ikke være enkelt, nei ... Men dersom dette er "nye" symptomer som du ikke har hatt før, kan det jo være det er noe på gang.
Gjest ts Skrevet 16. november 2007 #3 Skrevet 16. november 2007 Var til legen i dag for noe helt annet.. Og der fikk jeg beskjed om at jeg er gravid.
Harlekin Skrevet 16. november 2007 #5 Skrevet 16. november 2007 Var til legen i dag for noe helt annet.. Og der fikk jeg beskjed om at jeg er gravid. Gratulerer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå