Gå til innhold

Røde prikker etter hårfjerning

Anbefalte innlegg

Gjest Julenissen
Skrevet

Vet at det er andre som har spurt om omtrent det samme, men spør likevel jeg...

Jeg bruker hårfjerningskrem når jeg fjerner hår nedentil, fordi jeg bare fikk røde prikker før, når jeg barberte meg. Men selv om jeg kun bruker krem, har jeg masse røde prikker som ikke vil forsvinne...:( Jeg smører meg alltid med en mild krem etterpå, og først virker det som det hjelper litt. Men prikkene vil ikke forsvinne... Er utrolig stygt, og det er ikke noe kult å dusje sammen med andre eller ha svømming i gymmen når jeg har utrolig stygge, røde prikker der nede...

Så; Hva kan jeg gjøre? Har hørt at Unirens o.l. virker, men også a-krem, pyrisept og andre ting. Men hva er bra egentlig? Og siden jeg ikke barberer meg, men bare bruker krem, så skulle vel prikkene vært borte snart...?!? Er kanskje hårfjerningskremen for sterk? Har dere noen tips/anbefalinger? Håper på raskt svar:) Tusen takk;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje er kremen du bruker for sterk? Har du prøvd Blitzblank fra Kondomeriet? Det er en mild hårfjerningskrem for underlivet.

Gjest Julenissen
Skrevet

Nei, har ikke prøvd den. Takk for tipset! :)

• 1 år senere...
Skrevet

Har prøvd den hårfjerningskremen fra kondomeriet.. Men funka ikke... Tok nesten ikke noe av hårene min.. Lurer på om eg har svært tykke sterke hår.. SOM ikke vil vgekk :sukk:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...