TheHairyToothfairy Skrevet 15. november 2007 #21 Skrevet 15. november 2007 Jeg er egentlig mottakelig for alt. Men det er vel kanskje to ting som går igjen, det ene er den gode gamle misjonæren. Grunnen er ganske enkelt at den gir sjanse til å se hverandre og rom for å kjenne på hverandre med hender og munn også. Øyekontakt er gode ting. Så kan jeg være litt røff, og da funker det veldig bra liggende bakfra på siden, i en slags spoon. Gir tilgang til store deler av kroppen hennes, samtidig som jeg kan være litt hardhendt og holde fast.
Gjest Chrizzy Skrevet 15. november 2007 #22 Skrevet 15. november 2007 Jeg foretrekker at hun rir meg mens vi kan se hverandre inn i øynene eller at jeg kan kysse/kjæle med puppene hennes Åh! :dåne:
Gjest Nedfall Skrevet 15. november 2007 #23 Skrevet 15. november 2007 Åh! :dåne: Too much for you, eh.. ?
Gjest Chrizzy Skrevet 15. november 2007 #24 Skrevet 15. november 2007 (endret) ... Endret 16. november 2007 av Chrizzy
Gjest Gjest Skrevet 17. november 2007 #25 Skrevet 17. november 2007 Uenig, jeg liker det fordi jeg kan se rumpa. Hva kan jeg si, jeg er en assman. He he, det er en nøyaktig beskrivelse. Jeg er også en Assman, tenner meg vanvittig når jenta står på alle 4 med stumpen i været, det er dyrisk. Pumpe inn og ut, inn og ut, klask, klask, klask, fantastisk ! Hilsen Romantikeren
Gjest Chrizzy Skrevet 17. november 2007 #26 Skrevet 17. november 2007 Pumpe inn og ut, inn og ut, klask, klask, klask, fantastisk ! Hilsen Romantikeren For et bilde
caso Skrevet 17. november 2007 #27 Skrevet 17. november 2007 Hvis du vil ha en stilling som virkelig gjør at mannen ikke skal "jobbe", så setter du deg i fanget hans i sofaen. Med ryggen til, mellom bena hans. Så kan du ri i en doggy mot stuebordet. Toppen av latskap for menn, men ........ yummy
Gjest Mysticgirl Skrevet 18. november 2007 #28 Skrevet 18. november 2007 Hvis du vil ha en stilling som virkelig gjør at mannen ikke skal "jobbe", så setter du deg i fanget hans i sofaen. Med ryggen til, mellom bena hans. Så kan du ri i en doggy mot stuebordet. Toppen av latskap for menn, men ........ yummy Da har jeg en lat mann for den stillinga blir ofte brukt her Men nå liker jeg å ha litt styring da
caso Skrevet 19. november 2007 #29 Skrevet 19. november 2007 Da har jeg en lat mann for den stillinga blir ofte brukt her Men nå liker jeg å ha litt styring da Hehe, det går ikke ann å klage på den stillingen akkurat da. Man har kobinasjonen av alle de beste tingene Cowgirl, rompe, doggy og sofa
victor78 Skrevet 19. november 2007 #30 Skrevet 19. november 2007 Hvilken stilling som er best...? Når jeg leser slike tråder slår det meg nok en gang: Det er ikke helt normalt å aldri ha prøvd noe annet enn misjonær...
caso Skrevet 19. november 2007 #31 Skrevet 19. november 2007 Hvilken stilling som er best...? Når jeg leser slike tråder slår det meg nok en gang: Det er ikke helt normalt å aldri ha prøvd noe annet enn misjonær... Normalt å normalt... Det tar i alle fall vekk litt av kreativiteten og variasjonen om man kun skal misjonere... er borti misjonær så sjeldent, at det faktisk er digg når det først skulle skje (!)
Wildy Skrevet 19. november 2007 #32 Skrevet 19. november 2007 Og etter å ha lest denne tråden har jeg nå beordret min kjære til sengs!
victor78 Skrevet 19. november 2007 #33 Skrevet 19. november 2007 Normalt å normalt... Det tar i alle fall vekk litt av kreativiteten og variasjonen om man kun skal misjonere... er borti misjonær så sjeldent, at det faktisk er digg når det først skulle skje (!) Det kan godt være, men når den manglende variasjonen ikke er selvvalgt er det ikke fullt så lett å verdsette misjonæren
caso Skrevet 19. november 2007 #34 Skrevet 19. november 2007 Det kan godt være, men når den manglende variasjonen ikke er selvvalgt er det ikke fullt så lett å verdsette misjonæren Nei, skjønner den, det er veldig kjipt. Har hatt det sånn en gang i tiden selv, og jeg tørr vel påstå jeg er glad det er over.. Nå er det ikke så lett å verdsette noe som inneholder ordet misjon pr definisjon for meg, men det blir vel i høyeste grad off topic :ler :
Gjest Mysticgirl Skrevet 20. november 2007 #35 Skrevet 20. november 2007 Hvilken stilling som er best...? Når jeg leser slike tråder slår det meg nok en gang: Det er ikke helt normalt å aldri ha prøvd noe annet enn misjonær... Misjonær er faktisk noe som sjeldent blir brukt her. Men av og til kan vi faktisk gjøre det litt i den stillinga
Fønix Skrevet 21. november 2007 #36 Skrevet 21. november 2007 Misjonær er en undervurdert stilling som har lett for å bli litt glemt etterhvert. Men min personlige favoritt er fortsatt omvendt frosk med lett vridning mot venstre.
caso Skrevet 24. november 2007 #37 Skrevet 24. november 2007 Misjonær er en undervurdert stilling som har lett for å bli litt glemt etterhvert. Men min personlige favoritt er fortsatt omvendt frosk med lett vridning mot venstre. Hørtes faktisk litt ut som en friidrettsøvelse. "Vanskelighetsgrad 3"
Liskat Skrevet 25. november 2007 #38 Skrevet 25. november 2007 Jeg liker misjonaeren jeg! Det er en god stilling naar man skal kose. Andre stillinger brukes og, saa klart. Naar det er sagt, saa har jeg for vane aa bedrive mye annet i sengen enn samleie
Gjest Don Giovanni Skrevet 26. november 2007 #39 Skrevet 26. november 2007 For meg er ikke sex bare stillinger og posisjoner, og det tror jeg ikke det er for andre menn heller. Det er spill, ord, makt osv som gjør sexen spennende for min del iallfall. Men siden du spør om stillinger skal du selvsagt få svar: Jeg liker misjonæren dersom dama holder beina sine flatt mot madrassa. Da er rompa mykere og deilig å ta på, klemme på og holde fast. Jeg liker å holde henne opp til veggen i samme stilling, og selvsagt også ridning. Men det aller beste er å ta dere bakfra. Og helst med dere liggende flatt på magen. Da får jeg kjenne hele kroppen til dama under meg, rompa føles myk og god å ligge på og dere blir litt "hjelpeløse" slik. Det liker jeg Det er også deilig å ta dama bakfra mens hun står, kanskje litt bøyd mot eksempelvis et bord eller en benk (eks. kjøkkenbenken mens hun lager mat )
Gjest Don Giovanni Skrevet 26. november 2007 #40 Skrevet 26. november 2007 Tenk jeg klarte å glemme selve favoritten: Dama sittende på ansiktet mitt. Så.....ta med veninnene dine og prøv ut alle stillingene på en gang på fyren, før statistikk og vips så vet du hva du skal gjøre resten av forholdet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå