Gjest Gjest_Siri_* Skrevet 14. november 2007 #1 Skrevet 14. november 2007 Hei, Jeg har begynt å date en fyr og ønsker å få noen tips til sexstillinger hvor han kan ligge og nyte litt mens jeg tar meg moves'a. Synes det blir litt feil hvis det bare er han som må ta seg av jobbinga. Så, har dere noen gode forslag?
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2007 #2 Skrevet 14. november 2007 Noen ganger er det enkle best. For eksempel reverse cowgirl, så jeg kan se rumpa.
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2007 #3 Skrevet 14. november 2007 Noen ganger er det enkle best. For eksempel reverse cowgirl, så jeg kan se rumpa. Doggy er en klassiker som alle menn elsker, selv om de må jobbe litt.
Gjest Teo Skrevet 14. november 2007 #4 Skrevet 14. november 2007 Doggy er en klassiker som alle menn elsker, selv om de må jobbe litt. Jepp,det gir muligheter for å få se litt på TV samtidig.
Liskat Skrevet 15. november 2007 #5 Skrevet 15. november 2007 Jepp,det gir muligheter for å få se litt på TV samtidig. Hvis man trenger aa se paa TV har man sex med feil person.
Gjest Gjest Skrevet 15. november 2007 #6 Skrevet 15. november 2007 Hvis man trenger aa se paa TV har man sex med feil person. ..men man kan !
MrsP Skrevet 15. november 2007 #7 Skrevet 15. november 2007 Jepp,det gir muligheter for å få se litt på TV samtidig.
Liskat Skrevet 15. november 2007 #8 Skrevet 15. november 2007 ..men man kan ! Klart. Jeg kan ligge der og lese en bok eller noe, mens han holde paa, men da er det liksom ikke saa mye vits i aa ha sex... Men over til tema: er mye som kan gjoeres, bare fantasien setter grenser.
Gjest Gjest Skrevet 15. november 2007 #9 Skrevet 15. november 2007 Hvis man trenger aa se paa TV har man sex med feil person. Humor og ironi er visst ikke din sterkeste side? 1
Gjest Chrizzy Skrevet 15. november 2007 #10 Skrevet 15. november 2007 Alle menn liker egentlig misjonærstillingen best, det har jeg lest at de fant ut i en stor undersøkelse et sted.
Leffy Skrevet 15. november 2007 #11 Skrevet 15. november 2007 Selv foretrekker jeg 69 og bakfra - selv om det betyr litt jobbing. Hvis han bare skal få lov å nyte, kan du jo prøve denne; Han ligger på ryggen mens du setter deg skrevs over han mens du sitter med ryggen til. Det er deilig for ham da han ser deg bakfra mens du rir ham og er den aktive.
Gjest Chrizzy Skrevet 15. november 2007 #12 Skrevet 15. november 2007 Er det sånn at menn flest liker at vi sitter med ryggen til når vi sitter oppå? Sånn at han heller ser på rumpa enn på puppene altså?
Gjest Mysticgirl Skrevet 15. november 2007 #13 Skrevet 15. november 2007 Har også inntrykk av at menn liker å ta oss bakfra for å se på rompen og også mens vi rir motsatt vei De liker rumpenen våre ser det ut til
Gjest Gjest_Kristian_* Skrevet 15. november 2007 #14 Skrevet 15. november 2007 Har også inntrykk av at menn liker å ta oss bakfra for å se på rompen og også mens vi rir motsatt vei De liker rumpenen våre ser det ut til Vi liker å se puppene i misjonærstillingen, og vi liker å se rompa når det gjelder å ta jenta bakfra. Men det er ikke rompa som er grunnen til at vi liker å ta dere bakfra jenter, nei det er mer det at det gir oss en maktfølelse. Dere på alle 4 klare for oss til å trenge inn i det aller helligste, mens vi holder dere fast ved å holde rundt hoftene og tre dere inn på pikken vår, eller holde dere nede med hendene på ryggen slik at dere ikke kommer unna. Det er dyreinstinktet i oss som gjør at vi liker å TA dere på denne måten, for det er den følelsen vi har. At vi TAR dere og ikke elsker med dere.
Gjest Chrizzy Skrevet 15. november 2007 #15 Skrevet 15. november 2007 Det er dyreinstinktet i oss som gjør at vi liker å TA dere på denne måten, for det er den følelsen vi har. At vi TAR dere og ikke elsker med dere. Hvorfor må det absolutt påpekes? Ser jo ikke akkurat ut som om de fleste kvinner misliker å bli tatt heller da.
Gjest Gjest Skrevet 15. november 2007 #16 Skrevet 15. november 2007 Men det er ikke rompa som er grunnen til at vi liker å ta dere bakfra jenter, nei det er mer det at det gir oss en maktfølelse. Uenig, jeg liker det fordi jeg kan se rumpa. Hva kan jeg si, jeg er en assman.
Gjest Gjest_Kristian_* Skrevet 15. november 2007 #17 Skrevet 15. november 2007 Hvorfor må det absolutt påpekes? Ser jo ikke akkurat ut som om de fleste kvinner misliker å bli tatt heller da. Fordi det er akkurat hva det handler om, at mannen i den posisjonen i langt større grad får følelsen av at han Tar jenta når han knuller henne. Får en maktfølelse som som gir et ekstra kikk og som er annerledes enn når man har kjærlig sex i f.eks. misjonærstillingen. At jentene liker å bli tatt på denne måten har jo ingenting med saken å gjøre, det er hva guttene liker som er tema i denne tråden.
Gjest Chrizzy Skrevet 15. november 2007 #18 Skrevet 15. november 2007 Fordi det er akkurat hva det handler om, at mannen i den posisjonen i langt større grad får følelsen av at han Tar jenta når han knuller henne. Får en maktfølelse som som gir et ekstra kikk og som er annerledes enn når man har kjærlig sex i f.eks. misjonærstillingen. At jentene liker å bli tatt på denne måten har jo ingenting med saken å gjøre, det er hva guttene liker som er tema i denne tråden. Okei.
Gjest Chrizzy Skrevet 15. november 2007 #19 Skrevet 15. november 2007 Men det er ikke rompa som er grunnen til at vi liker å ta dere bakfra jenter, nei det er mer det at det gir oss en maktfølelse. Men Mysticgirl svare i utgangspunktet meg, og jeg skrev om når vi sitter oppå dere andre veien.
Gjest Gjest Skrevet 15. november 2007 #20 Skrevet 15. november 2007 Er det sånn at menn flest liker at vi sitter med ryggen til når vi sitter oppå? Sånn at han heller ser på rumpa enn på puppene altså? Jeg foretrekker at hun rir meg mens vi kan se hverandre inn i øynene eller at jeg kan kysse/kjæle med puppene hennes
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå