Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 14. april 2003 #21 Skrevet 14. april 2003 Huff' date=' den synes jeg ikke var pen - ser ut som om noen har revet den i stykker bak!!![/quote'] GJEST GJEST GJEST Minnie
Gjest Mel Skrevet 14. april 2003 #22 Skrevet 14. april 2003 Hej du. Det ser aldeles ikke ut som om den er "revet opp bak" - denne gjesten har bare ikke sans for detaljer! Jeg synes kjolen din så stilig ut.
meta Skrevet 15. april 2003 #24 Skrevet 15. april 2003 Jeg syns ikke kjolen var så veldig fin. Samboeren min syns den var kjempestilig.
Cinderella2003 Skrevet 17. april 2003 #25 Skrevet 17. april 2003 Jeg synes den kjolen var kjempefin! Mange rare tilbakemeldinger du har fått, men sånn er det vel kanskje når man velger en kjole som ikke er helt A4. Lykke til!!! Du blir nok sååå fin! :
Gjest Anonymous Skrevet 17. april 2003 #26 Skrevet 17. april 2003 Den var jo bare kjempefin. God smak du har :D Men skulle ønske jeg kunne se den forfra. Lykke til med bryllupet!!
Amber Skrevet 17. april 2003 #27 Skrevet 17. april 2003 Ja, det ser ut som om bruden "driter" tyll. Og Minnie, er det ikke lov å ytre sine meninger selv om man ikke gidder å registrere seg???
Gjest Trulselinemor Skrevet 17. april 2003 #28 Skrevet 17. april 2003 Meget flott kjole. Den kan du være stolt over. Ikke bry deg om de ekkle komentarene. Lykke til!
Gjest Anonymous Skrevet 18. april 2003 #29 Skrevet 18. april 2003 Synes kjolen var råflott forfra, men lite pen bakfra. Ser ut som om den er feilsydd eller man har gått tom for stoff. Nei, den likte jeg ikke.
Felix Skrevet 21. april 2003 #30 Skrevet 21. april 2003 er vakker den. Og svært spesiell. :-) Ikke bry deg om diverse useriøse innlegg her. "driter tyll"; Hva slags kommentar er det da? Det er klart at du legger deg jo ut "for hogg" når du legger et bilde av den, og spør åpent hva folk her synes om den. Det kan være at de meste negative kommentarene bare kommer som en motvekt til alt de koselige kommentarene; så fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin du kommer til å bli. Når det står 13 ganger etter hverandre, kan det høres litt falskt ut.. Hi hi. Men de fleste synes nok du ser vakker ut i den. Det viktigste er jo hva du synes, og ikke minst -hva din kjære synes!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå