Gå til innhold

Er den fin??

Anbefalte innlegg

Gjest gjest23
Skrevet

Nå er det kun to måneder igjen til kjolen skal på, og jeg har begynt å få litt prestasjonsangst!! Det er jo så mange som skal se på meg den dagen :lol: Jeg vet jo at det er meg selv jeg skal tenke på den dagen og at det er jeg som skal føle meg bra, men så kommer disse dumme tankene,da.. Tenkte jeg skulle legge ut bilde av kjolen min her, for å høre hva dere synes om den? Jeg har blitt så nevøs!! :oops:

Adressen er www.dittbryllup.no/artikler/molinrouge.asp?NavlD=2

Kjolen er nr 3 fra høyre på den øverste linja. Den vises desverre bare bakfra, men jeg kan jo fortelle at den er stroppeløs og helt enkel foran. (skal ikke ha hansker..tror jeg..)

SÅ, HVA SYNES DERE???

Kanskje blir jeg beroliget, kanskje ikke,hehe... :sjarmor:

Skrevet

-Den linken fikk ikke jeg åpna... Men den er sikkert fin! :D

Gjest gjest23
Skrevet

Ååå, jeg er så dårlig på sånne linker, altså.. Kjolen er avbildet på dittbryllup sine sider, under "molin rouge"-kjoler (fra 2002)...

Skrevet

Under "Bryllupsmote 2002"? Kommer ikke inn der heller jeg... Tror i grunnen linken din er rett, men at Ditt Bryllup har litt problemer med siden sin...

Gjest Anonymous
Skrevet

Hvis du går inn på bryllupsmote, så bryllupsmote 2002, så molin rouge-kjoler, så skal det gå! Dumme siden til ditt bryllup...æsj... :-?

Gjest Gjest23
Skrevet

Det er riktig Viblie!!! TUSEN TAKK!!!!!! :D

Gjest Anonymous
Skrevet

Kjempe lekker og elegant - du kommer til aa vaere kjempe fin!

Skrevet

Kjolen er kjempelekker!!

Du blir nok kjempenydelig!!

Lykke til med giftemålet :)

Gjest Gjesta
Skrevet

Kjolen så virkelig nydelig ut, gjest23! Så du kan bare slappe av...Du kommer til å se skjønn ut!

Ønsker deg lykke til i fleng, med både kjole, bryllup og ekteskap! :D

Klem, Kverula

Skrevet

Kjolen var nyydelig!!

Noe lignende jeg ser for meg for meg selv.

Du kommer til aa bli kjempefin, ta det helt med ro! :)

Lykke til!

Gjest gjest23
Skrevet

Nå ble jeg glad i hjertet mitt :lol:

Tusen takk skal dere ha, trengte virkelig litt oppmuntring nå, og da er det godt å ha flere "bruder" å støtte seg til :hoppe:

Skrevet

Den kjolen er skikkelig flott! Du har da ingenting å være nervøs for! :D

Gjest Anonymous
Skrevet

Huff, den synes jeg ikke var pen - ser ut som om noen har revet den i stykker bak!!!

Skrevet
Huff' date=' den synes jeg ikke var pen - ser ut som om noen har revet den i stykker bak!!![/quote']

Enig

Skrevet

Brudekjolen din var absolutt flott og ikke minst ganske annerledes fra det meste andre jeg har sett. Er hundre prosent sikker på at du blir en flott brud, og får mange fine kommentarer :)

Lykke til!

ringblomst

Skrevet

Ikke for å være ekkel, men den syns jeg rett og slett ser litt pussig ut bakfra..

Jeg så en dame som prøvde den på Kristin's i Lillestrøm og da slo det meg at bakfra ser kjolen ut som om bruden driter tyll.. :roll:

Forfra derimot er kjolen kjempefin..

Skrevet

"driter tyll" :hoho: hørtes veldig brutalt ut..

Gjest gjest23
Skrevet

Jaja.. Her var det iallefall mange meninger om kjolen min!! Men jeg synes det er litt moro også jeg, da, den er iallefall en kjole som skiller seg litt ut. Synes noen av dere gir litt brutale kommentarer forresten, men det må man vel tåle når man legger kjolen ut her! Får håpe det ikke er så kritiske gjester i bryllupet, da :ler: Dessuten; denne kjolen må oppleves!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...