skriblerierequalsliv Skrevet 14. november 2007 #1 Skrevet 14. november 2007 Hei! Har slitt med å finne en dongeribukse som sitter der den skal og passer til kroppen min. Er forholdsvis slank med lange bein, ca. 26 i str rundt hoftene og baken er vel ganske normal, men ikke akkurat det du vil kalle sprettrumpe. Det jeg ser etter er en mørk blå jeans i skinny-modellen, altså med smale bein og lavt liv, med mindre enn normalt store lommer som e plassert midt på, eller høyere oppe enn det som er vanlig på rumpen. Takker for svar!
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 14. november 2007 #2 Skrevet 14. november 2007 Cheap Monday er et merke som har kjempe mange skinny-modeller. Jeg liker de veldig godt :D Man får kjøpt de på en av de nye butikkene på Sandvika storsenter og i noen butikker i Oslo, husker ikke helt hva de heter.
skriblerierequalsliv Skrevet 14. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. november 2007 Ja Dem har jeg hørt om! De passer desverre ikke til meg da... Får utrolig liten og flat rumpe i dem.. Flere tips?!
Gjest Morgan le Fay Skrevet 14. november 2007 #4 Skrevet 14. november 2007 Hva med Acne? Enten Hep eller Hex burde passe? Jeg bruker samme størrelser selv, og får IKKE flat rumpe i disse, samtidig som designet er helt rent uten noen dumme sømmer på lommene osv.
Gjest Gjest_Tone_* Skrevet 14. november 2007 #5 Skrevet 14. november 2007 Hei! Har slitt med å finne en dongeribukse som sitter der den skal og passer til kroppen min. Er forholdsvis slank med lange bein, ca. 26 i str rundt hoftene og baken er vel ganske normal, men ikke akkurat det du vil kalle sprettrumpe. Det jeg ser etter er en mørk blå jeans i skinny-modellen, altså med smale bein og lavt liv, med mindre enn normalt store lommer som e plassert midt på, eller høyere oppe enn det som er vanlig på rumpen. Takker for svar! Har du prøvd Earnes Sewn, det er min favorittjeans:-)
Gjest pjanola Skrevet 14. november 2007 #6 Skrevet 14. november 2007 Kan anbefale Acne Hep display! Akkurat kjøpt den, syns den gjorde underverker for min rumpe Den er dessuten veldig behagelig, akkurat passe høy i livet og enkel i utseendet. En ny favoritt!
Gjest Tweek Skrevet 15. november 2007 #7 Skrevet 15. november 2007 Jeg har diesel liv og den er fantastisk! Man får lekker fasong og den er veldig fin. Link
Gjest Morgan le Fay Skrevet 15. november 2007 #8 Skrevet 15. november 2007 Jeg har diesel liv og den er fantastisk! Man får lekker fasong og den er veldig fin. Link Hos meg sitter den fint rundt lårene, men er for vid i livet slik at det er umulig å bruke den uten belte, selv om buksa ellers passer.
Gjest Tweek Skrevet 15. november 2007 #9 Skrevet 15. november 2007 Jeg har ikke det problemet da "heldigvis". Midtpariet mitt er ikke i samme størrelse som resten av kroppen.
Gjest Morgan le Fay Skrevet 15. november 2007 #10 Skrevet 15. november 2007 Jeg har ikke det problemet da "heldigvis". Midtpariet mitt er ikke i samme størrelse som resten av kroppen. Hva mener du, egentlig? En annen modell som er fin på ganske rette hofter, er Levi's 481. Det er en smal modell, og i motsetning til 571, som har litt for mye stoff på hofte/utside av lår, sitter den helt perfekt på meg. For en kvinnelig fasong med runde hofter, vil 571 sitte perfekt.
happy_85 Skrevet 15. november 2007 #11 Skrevet 15. november 2007 ja den slenger jeg meg på Håpløst å finne en bukse som sitter perfekt.. de er enten for store i livet og passer ellers, eller så sitter den fint i livet og for stor rundt låra.. Kanskje bare meg med rar kroppsfasong;) Og det å finne passe lengde har aldri funka for meg..hehe. men er veldig mange fine bukser overalt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå