Gå til innhold

Tips til ny hudpleie serie?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har normal/tørr kombinasjonshud og bruker pr i dag Clinique's renseserie med ddml og turnaround kremen. Føler i midlertid at huden min er litt "lei" disse produktene (har brukt de i flere år) og kunne tenke meg å prøve noe annet. Nå er det jo da ikke akkurat gratis å bytte ut en hel serie og ikke helt vite hvordan det nye fungerer.....så er det noen her ute som har noen gode tips til meg?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_hm_*
Skrevet

Ja ja ja! Den blå lagoon serien fra Carita! ser du har kombinasjonshud og da er denne flott siden den balanserer huden med kun fukt. jeg har/hadde tørr overhud og fet underhud. etter to uker med kremen i denne serien og Matis sine renseprodukter er jeg på god vei til å få en balansert hud og kan endelig bruke pudder og foundation :)

Håper du finner det som passer deg best!

Skrevet
Ja ja ja! Den blå lagoon serien fra Carita! ser du har kombinasjonshud og da er denne flott siden den balanserer huden med kun fukt. jeg har/hadde tørr overhud og fet underhud. etter to uker med kremen i denne serien og Matis sine renseprodukter er jeg på god vei til å få en balansert hud og kan endelig bruke pudder og foundation :)

Håper du finner det som passer deg best!

Denne kremen høres spennende ut. Har så tørr overhud at foundation kan jeg aldri bruke. Jeg er litt plaget med uren hud.. Kan jeg bruke denne kremen alikevel? Hvor mye koster kremen og hvor i oslo kan man få kjøpt den? Har magic på oslo City dette merket?

Skrevet

Hva med Dermalogica? Det finnes billig på Strawberrynet:) Har samme hud som deg og jeg bruker Special Cleancing Gel og Oligo 25 fuktighetskrem fra Vichy for kombinasjonshud, og den kombinasjonen er veldig bra for min hud i alle fall:) Brukte Clinique i sommer og var stort sett fornøyd, men synes produktene var så sterke, og ville ha et renseprodukt som tok sminken i tillegg til å rense huden, og det har jeg funnet nå:)

Skrevet

Tusen takk for svar.

Jeg kan heller ikke bruke foundation eller pudder, for da ser det ut som jeg har flass i hele ansiktet. Har dere noen gode tips til gode produkter der også?

Skrevet

Den ultimate foundation for meg er i alle fall den nye til Dior som heter Diorskin Forever Estreme Flawless Makeup (med folfaktor 25). Den gir porselenshud og sitter hele dagen: Dekker over alle urenheter og gir ikke maskeeffekt. I tillegg matter den ned huden men dir kjempe fin glød. Så den er det verdt å sjekke ut:)

Pudder er jeg ikke så fan av, så der har jeg ikke noe tips dessverre. Har hørt at Superpowder fra Clinique er veldig bra og har en venninne som bruker det 8hun har foresten perfekt hud), men har ikke prøvd det selv. Har fått veldig god omtale på makeupalley.com i alle fall..

Skrevet
Den ultimate foundation for meg er i alle fall den nye til Dior som heter Diorskin Forever Estreme Flawless Makeup (med folfaktor 25). Den gir porselenshud og sitter hele dagen: Dekker over alle urenheter og gir ikke maskeeffekt. I tillegg matter den ned huden men dir kjempe fin glød. Så den er det verdt å sjekke ut:)

Pudder er jeg ikke så fan av, så der har jeg ikke noe tips dessverre. Har hørt at Superpowder fra Clinique er veldig bra og har en venninne som bruker det 8hun har foresten perfekt hud), men har ikke prøvd det selv. Har fått veldig god omtale på makeupalley.com i alle fall..

Nå må dere holde opp med å anbefale mirakel-foundationer!! jeg har ikke råd til fler!! :fnise:

Skrevet

Men for å svare på tråden, jeg anbefaler dermalogica!! jeg er superfornøyd med de produktene :)

når det gjelder sminke så hadde det gått an med en farga dagkrem? vet at dermalogica har en sånn en som har fått mye skryt.

Skrevet

Jeg har tørr hud med urenheter. Jeg bruker decleor og er veldig fornøyd med det: bruker aromaessence neroli, hydra floral fuktighetskrem, cleansing gel. Er forøvrig fornøyd med maskene til clinique, og bruker både rense- og fuktmasken, samt peelingen fra clinique.

For meg har det iallefall hjulpet veldig å tilføre nok fukt til huden, det har fått den mer i balanse og også hjulpet på mot kvisene. Vært veldig fornøyd med decleor til nå. Verste man kan gjøre er å bruke så sterke produkter at man tørker ut huden ytterligere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...