Gå til innhold

Jeg forstår ikke

Fremhevede innlegg

Gjest Eugene Onegin
Skrevet

Jeg forstår ikke hvorfor så mange mennesker. Er så ekstremt opptatt med å bli populær.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg forstår ikke hvorfor så mange mennesker. Er så ekstremt opptatt med å bli populær.

Ikke jeg heller. Jeg har aldri vært populær og kommer nok aldri til å bli det. Meningene mine skille seg som oftest ut fra flertalle, og dessuten sier jeg ofte feil ting på feil tidspunkt og til feil person. Så får vel heller leve med å være upopulær.

Gjest Gjest_gjesp_*
Skrevet

og det er ikke derfor du skriver så mange meningsløse og dustete innlegg, får og få mange innlegg på måleren din?

så du kan tru du er populær?

Skrevet

Det er vel slik nå for tiden, populæritet kan måles med antall venner på facebook etc. Men skill deg og du ser hvem vennene dine er, eller hvor populær du blir hos det annet kjønn...

Generelt ser jeg ingen grunn til å være så veldig populær, dog har jeg endel venner men jeg sier hva jeg mener og de som virkelig kjenner meg vet godt hvem JEG er.

Gjest Gjest Julie
Skrevet

Nei, si det. Kanskje enkelte bare synes det er gøy å skrive mange innlegg? :filer:

Skrevet
Nei, si det. Kanskje enkelte bare synes det er gøy å skrive mange innlegg? :filer:

Hei hei :popcorn:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...