Gå til innhold

sår

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har et lite "problem" med nye typen..

Han er ganske stor,spesielt i omkrets. Det burde jo ikke være noe kjempeproblem, men er visst det.

Jeg "sprekker" jo hver gang.. passer på å være våt nok, så er ikke der det ligger. Syns selv jeg ofte blir for våt faktisk.

Kjipt å måtte la det gå dager mellom hver gang for at det skal lekes igjen, sex er ikke spesielt behagelig med sår i skjedeåpningen.

Har vært med relativt store tidligere og,om enn noe mindre så ikke såå stor forskjell.

Hvorfor funker det ikke nå? :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor lenge har dere vært sammen? Jeg er sånn at jeg må på en måte "venne" kroppen min til nye. Det kan derfor gå en stund før jeg kan ha sex på normal måte. Kan gi seg utslag på forskjellige måter. At jeg blir sår, for mye sopp en periode eller andre ting. Kan jo hende det bare er tilvenning. Og det kan ta noen mnd. Lykke til :)

Skrevet
Hvor lenge har dere vært sammen? Jeg er sånn at jeg må på en måte "venne" kroppen min til nye. Det kan derfor gå en stund før jeg kan ha sex på normal måte. Kan gi seg utslag på forskjellige måter. At jeg blir sår, for mye sopp en periode eller andre ting. Kan jo hende det bare er tilvenning. Og det kan ta noen mnd. Lykke til :)
Tiltredes! Du bør kanskje sjekke om du kan ha fått sopp - det kan gi sårhet. Ellers er det med meg som med gjest - det kan ta litt tid å venne kroppen til nye sexpartnere, og i begynnelsen kan det bli litt krøll.
Skrevet

Enig med de to over meg her. Sjekk om du har sopp. En annen ting du kan gjøre er å massere skjedeåpningen før dere skal ha sex for å prøve å slappe mest mulig av i musklene.

Skrevet

Hei!

takk for raske svar:)

vi har vært sammen i litt over 5 mnd, har hatt sex i 4 av de sånn ca.

Skal få kjöpt en canestenkur, og satse på at det hjelper.

Er jo ikke så kult om sexen skal gjöre mer vondt enn godt:)

Skrevet

Fikk ny type for 2 mnd siden og sliter med det samme, si ifra hvordan det går!

• 4 uker senere...
Skrevet

Jeg har samme problem!

Men har ingen symptomer paa sopp. Kan man ha sopp uten aa vite om det?

• 3 uker senere...
Skrevet

Ja, det kan man. Venninnen min hadde sopp, hun merket ikke så mye.

Men hun hadde slike plager som dere beskriver med sår og vondt under og etter sex.

Hun dro til legen å fikk vite at hun hadde sopp. Og fikk en kur mot det. Og det hjalp henne.

Skrevet

Jeg tror heller de er hår som siker seg inn i åpningen.... Hennes eller hans hår....

Når det kommer hår i de tynne slimhinnene er det kjempevondt. Ligger og liksom gnisser....auu

Sopp kan man få av for mye søtsaker, stress yu name it.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...