Gjest Gjest_ung mor_* Skrevet 14. november 2007 #1 Skrevet 14. november 2007 nå som det er så kaldt, er det lite fristende å oppholde seg utendørs i all evighet, men jeg har så få andre ideer til hva jeg kan finne på med tre-åringen min... er der sjelden, så vet ikke hva som finnes. tidligere har vi bare vært på div lekeplasser og sånn, men nå synes jeg det er for kaldt til å belage seg på å være ute hele dagen. finnes det f eks cafèr med lekerom til barna? (ikke type burger king...). eller andre ting man kan gjøre innendørs, men ikke hjemme? veldig fint hvis noen har forslag som ikke koster penger også. vet om en innendørs lekeplass på solsiden, men den er relativt dyr, og jeg tenkte mer på noe voksne og barn kan kose seg med sammen håper noen har noen gode forslag. dårlige forslag tas for så vidt også imot med takk
Gjest _Leela_ Skrevet 14. november 2007 #2 Skrevet 14. november 2007 Har ikke barn og er en stund siden jeg var trønder, men har ikke Byhaven en lekeplass i toppetasjen som er gratis? Ligger vel også noen cafeer i nærheten. Kanskje ikke det beste forslaget, men var nå det jeg kom på.
Gjest ts Skrevet 14. november 2007 #3 Skrevet 14. november 2007 byhaven har et lite utstyrt lekerom i underetasjen. men lyset har som regel gått, det stinker bæsj der, og rett utenfor sitter det som oftest en misforstått fyr, som klimprer løs på pianoet sitt som om det gjaldt liv og død! cafèn har vært under oppussing en god stund, men er kanskje i orden nå... vi har faktisk vært der mange, mange ganger, men det er er mest i mangel av noe bedre. men tusen takk for godt forslag
Nabodama Skrevet 14. november 2007 #4 Skrevet 14. november 2007 Ta kontakt med bydelen og finn ut om det er noen åpne barnehager i nærheten. Eller hva med biblioteket?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå