Gjest puppesnuppe:-) Skrevet 14. november 2007 #1 Skrevet 14. november 2007 hvor i oslo kan man få kjøpt korsett i str 65 f, eller 70 e? ikke på la senza, ihvertfall, og på change hadde de fryktelig dårlig utvalg. takker for svar
Gjest itla Skrevet 14. november 2007 #2 Skrevet 14. november 2007 Prøv LaLina i Ullevålsveien. (Nettsider)
Gjest ts Skrevet 14. november 2007 #3 Skrevet 14. november 2007 har allerede vært på lalina... de hadde ikke noen korsetter i det hele tatt når jeg var der
Catzy Skrevet 14. november 2007 #4 Skrevet 14. november 2007 Prøv Arabella ved Egertorget, evt. Oslo Undertøimagasin i Prinsensgate. Synes de har mange størrelser, men mulig det er litt begrenset innen korsetter. Kjøpte korsett i 75D på Arabella, sjekk om de har din størrelse også.
Gjest Dalwhinnie Skrevet 14. november 2007 #5 Skrevet 14. november 2007 Mulig de har på den nye undertøysbutikken på Oslo City. Den som ligger like ved inngangen mot Gunerius. De rekalmerer hvertfall med både ekstra små og ekstra store størrelser.
Gjest ts Skrevet 14. november 2007 #6 Skrevet 14. november 2007 Mulig de har på den nye undertøysbutikken på Oslo City. Den som ligger like ved inngangen mot Gunerius. De rekalmerer hvertfall med både ekstra små og ekstra store størrelser. ja, det er change, det. den har jeg om nevnt allerede prøvd arabella skal sjekkes. takk, begge to
Gjest ts Skrevet 14. november 2007 #7 Skrevet 14. november 2007 argh... leif, leif. SOM nevnt, skulle det stå
Bex Skrevet 15. november 2007 #8 Skrevet 15. november 2007 Jeg bruker størrelse 70FF, og har vel egentlig erfart at det kun er Lalina som har OK undertøy i den størrelsen. Men du kjenner sikkert til Bravissimo? De har butikk sentralt i London (rett ved Oxford Circus) så om du kjenner noen som skal til London, er det kanskje en mulighet å be dem kjøpe med? De har jo nettbutikk også, men det blir jo fort dyrere enn 200 kr. Da pleier jeg å få det sendt via en venninne i Stockholm.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå