Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå håper jeg noen kan hjelpe meg, for begynner å bli så lei av foundationer som ikke funker til meg.

Jeg er 26, men er dessverre fremdeles plaget av småkviser. Ved den ene munnviken er det alltid røde prikker (kjenner dem ikke, men de ser ut som kviser). I tillegg har jeg stort sett alltid et par-tre kviser rundt om i ansiktet. Jeg er mye utendørs, og spiser sunt, så skjønner ikke hva det kommer av, jeg!

Huden blir fet i panna i løpet av dagen, men med en gang ansiktet er renset, er jeg så tørr at jeg er stiv i huden. Jeg føler meg så lite lekker med uren, skjoldete hud!

Har brukt mange forskjellige hudpleiemerker, men det blir liksom ingen forskjell. Så da satser jeg på en god foundation istedet. Kan noen tipse meg om en god foundation, som sitter godt og dekker røde prikker godt uten at jeg ser veldig sminket ut?? Eller er det å håpe på for mye...?

Blir egentlig veldig takknemlig for alle tips til produkter for den håpløse huden min!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spurte om det samme for en uke siden eller noe, uten å få svar. Så dro jeg til Esthetique og spurte de og de hjalp meg til å finne en PERFEKT foundation til min blandingshud (som også ofte får kviser og sår):)

Den er fra Dior og heter Diorskin Forever Extreme Wear Flawless Makeup (SPF 25).

Den dekker medium godt. Selv om den dekker ALT på meg, uten at det ser ut som en maske. Den er helt tyntflytende, og lett å legge fint og jevnt. Den matter ned samtidig som man får glød. Må oppleves. Kan ikke beskrives... Har fått veldig bra omtale på makeupalley.com:)

Har i alle fall lik hud som deg, så tror denne vil passe bra: Det er det beste jeg noen gang har hatt på huden og jeg har prøvd en del!

Skrevet

Tusen takk, Rexina!!! Den skal jeg prøve så fort som mulig! Rett etter jobb idag!! :)

Er ikke så glad i å snakke med damene på Estetique, for lurer alltid på om de anbefaler noe fordi de får provisjon av nettopp det merket, og om de faktisk vet hva de snakker om.

Men stoler på KGs brukere!! :)

Skrevet

Bare hyggelig:D Får håpe du finner en du liker:) Om du ikke får bestemt deg så vet jeg at de gir deg prøver om du spør pent! Er ikke den akkurat det du leter etter vet jeg at Estee Lauder også har en som er veldig bra som heter Double Wear. Den skryter også folk på Makeupalley av. 450 folk har gitt den 4.2 av 5 poeng og over 80% ville kjøpt den igjen. Du kan jo teste ut den også..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...