Gjest Gjest Skrevet 14. november 2007 #1 Skrevet 14. november 2007 Vi skal til San Fransico og trenger tips og rimelig og ok hotell med sentral beliggenhet. Jeg har søkt litt, men vet ikke helt HVA som er sentralt.. Noen tips til områder som er sentrale å bo i? (vil oppleve disse bratte gatene med trikken, shopping osv)
onyx Skrevet 14. november 2007 #2 Skrevet 14. november 2007 http://www.marriott.com/hotels/travel/sfod...cisco-marriott/ Dette er et flott hotell midt i sentrum som jeg bodde på da jeg var i SF i vår. Veldig greit å bo så sentralt.
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2007 #3 Skrevet 14. november 2007 Det ser flott ut, men de hadde ikke ledig. Det så også veldig dyrt ut? Andre som har tips?
onyx Skrevet 14. november 2007 #4 Skrevet 14. november 2007 Nå husker jeg ikke prisen, men vi betalte egentlig overraskende lite. Ofte har slike hoteller kampanjer og spesialtilbud, og ofte får man veldig gode priser om man bestiller sent. Hoteller vil helst ikke at rom skal stå tomme, så da får man gode priser. Vi betalte lite, men vi reserverte faktisk samme dag som vi kom til byen (vi bodde egentlig utenfor SF, så oppholdet i SF var impuls).
ringblomst Skrevet 14. november 2007 #5 Skrevet 14. november 2007 Vi bodde på Herbert Hotel som ligger sentralt og fint. Veldig nærme kabeltrikken, så lett å komme rundt. Hotellet er langt fra noe fancy, men ganske nylig oppusset og rent. Eget bad, seng og tv. Ikke noen fasiliteter på hotellet og heller ikke frokost, men vi hadde likevel et bra opphold. Anbefaler tripadvisor.com for å finne hotell verden rundt.
Gjest HB Skrevet 15. november 2007 #6 Skrevet 15. november 2007 Vi bodde på Holiday Inn Express Fishermans Wharf for tre år siden. Store rom, rent og pent og så var det faktisk enkel frokost inkludert i prisen (loff og syltetøy, og wienerbrød). Internett-tilgang i resepsjonen. Kort vei å gå til Fishermans Wharf med masse restauranter, et lite tivoli, fergene til Alcatraz og genrelt mye liv å røre. Også kort vei til en Cable Car som går over til shoppingområdet. Hilsen Lille meg
canica Skrevet 15. november 2007 #7 Skrevet 15. november 2007 Westin st.francis (luksushotell) bodde vi på (midt i en av de bratte bakkene på shoppingsiden med cablecar stoppested rett utenfor døra). Hotellet har en pris på rundt 2000-2500 kr natta dersom du booker direkte/reisebyrået. Jeg vil anbefale deg å bruke hotwire.com ettersom du ikke har et spesifikt hotell. Vi bruker hotwire hver gang i er i storbyene i usa. Du får ikke vite hotellnavnet før du har booka, men du får vite området (tror det var på ca 4*4 kvartaler så du visste nesten hvilket hotell det var snakk om) og hvilke fasiliteter hotellet har (butikker/restauranter osv. ) Vi betalte 800kr pr natt via hotwire istedenfor 2400 pr natt som var prisen på reisebyrået. Det er en ypperlig måte å få super overnatting til en billig penge. Cluet er at de dyre hotellene som hilton, st.francis etc vil gjerne fylle opp hotellrommene sine utenfor businessperioder, men de ønsker ikke å "reklamere" med billige rom. Derfor "gjemmer de seg bak" hotwire.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå