Gjest ElJakten Skrevet 14. november 2007 #1 Skrevet 14. november 2007 Jeg har altså EL, det er jeg sikker på (myye utflod). Lurer på om det er den første skikkelige etter pilleslutt også.. Men det jeg lurer på - jeg synes å ha lest at den beste klaffen hadde vært å hatt sex dagen fær EL,for spermiene trenger jo litt tid på å komme frem til egget, og å treffe egget akkurat i det eggløsingen finner sted er jo det ultimate... Vi hadde ikke sex i går, men i forgårs.. Hva om vi har sex i dag da-på ELdagen -> vil spermiene nå frem før egget blir borte?? HÅPER noen vet om dette og vil svare meg *Optimisten*
Mirabella83 Skrevet 14. november 2007 #2 Skrevet 14. november 2007 Så spennende! Jeg skal ikke påberope meg å være noen ekspert, men jeg mener å ha hørt at sex dagen før gir gode muligheter, men at spermiene kan overleve 2 til 5(?) dager!! Så da er det jo fint at dere hadde sex i forigårs. Kanskje noen har overlevd og funnet veien til egget!? Å ha sex den dagen EL er, skal vist også gi gode muligheter for å bli gravid, men litt mindre enn hvis sædcellene allerede er på plass når egget kommer. Men kom igjen! Hva har du å tape?? Slik jeg ser det: -BÅDE SEX OG MULIGHETEN FOR Å BLI GRAVID!! Kos dere!
Gjest ElJakten Skrevet 14. november 2007 #3 Skrevet 14. november 2007 Det var et trivelig innlegg og svar Mirabella Ja, det er vel bare å stå på. Dagens er nå overstått Heheh Jeg også synes å ha hørt at noen av spermiene faktisk kan svømme rundt noen dager før de dør. Men alt varierer jo
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå