DaYdReAm Skrevet 14. november 2007 #1 Skrevet 14. november 2007 partneren min har litt problemer med å bli skikkelig stiv til tider. han sier han har angst for prestasjonsangst. han sier at han ikke har noen tidligere traumer som kan forårsake dette så jeg håper han blir trygg på meg. jeg lurer på om en penisring kunne hjulpet han med problemet? eller om det er lurest at han greier seg uten?
FayFay Skrevet 14. november 2007 #2 Skrevet 14. november 2007 har dere vært sammen lenge? noe lignende problem hadde jeg og exen min til tider også. han ble ikke stiv eller han ble slapp med en gang han ble stiv. jeg trodde det kom til å bli evigvarende. men etterhvert som vi var sammen lengre, så ble han såpass trygg på meg at det var 100% klaff hele tiden iforhold til kanskje 20% fra før. det var som natt og dag. det jeg gjorde for å hjelpe han på var å var lange forspil, hvor jeg konset ekstra mye om hans ting, det hjalp! noen ganger måtte vi kanskje ha 20 min lengre forspil enn vanlig, men det var verdt det lykke til!
DaYdReAm Skrevet 14. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. november 2007 (endret) takker for svar:) vi har ikke vært sammen lenge, har hatt "noe på gang" i ca 2 mnd. de aller første gangene vi hadde sex, sa han at han ikke var mentalt trygg på meg. vi har hatt sex (prøvd å hatt) endel ganger etter det, hvor jeg mente at han brude ha blitt trygg på meg. men jeg har viss dratt forhastede konklusjoner. jeg får ta tiden til hjelp, og prøve ut forspillrådet ditt! tenker det blir fart i sakene når han er stiv 100% av tiden! Endret 14. november 2007 av DaYdReAm
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2007 #4 Skrevet 14. november 2007 Enig med siste innlegg. Jeg opplever også dette noen ganger med nye partnere. Det er spesielt "ille" hvis jeg er veldig tiltrukket av personen eller hvis det virker som hun har store forventninger. Hva som skjer etter det er som natt og dag i forhold til hvordan hun reagerer. Hvis hun er skuffet/negativ/avvisende forsterker det bare problemet og det hele kan bli svært vanskelig. Det er forsåvidt greit for jeg ønsker ikke å være i et forhold med en slik person. Hvis hun derimot er forståelsesfull og positiv går det veldig mye bedre veldig raskt. Det som skal til er egentlig bare et litt lengre forspill enn menn vanligvis trenger for å bli tent. Men når jeg blir ordentlig trygg på henne trengs ikke det heller. Uansett ordner det seg alltid med den rette personen. Lykke til!
FayFay Skrevet 14. november 2007 #5 Skrevet 14. november 2007 bare 2 mnd?? da synes jeg du ikke burde bekymre deg i det hele tett. det tar gjerne mer enn 2 mnd før man er 100% trygg på seg selv i senga. vi brukte kanskje mellom 2-3 mnd, før alt klaffet. fra å ha et "slapp" sexliv, endte det opp med at han var den beste jeg noen gang har hatt.
Gjest Gjest_Gunnar_* Skrevet 16. november 2007 #6 Skrevet 16. november 2007 Mange kvinner tror menn er maskiner som alltid er klare med en stiv pikk bare de ser en naken kvinne. Noen menn er sånn, men det er de mest primitive av oss. Spesielt dersom din mann er en mer intelektuell person med mye fantasi, kan slike ting som du beskriver oppstå. Det er ikke uten grunn at kvinner som er gift med menn med store posisjoner i samfunnslivet ofte føler en tiltrekning til håndverkere eller andre personer som de opplever som mer primitive og rett på sak. Det er gjort mye forskning på dette. Bare søk på nettet så skal du se.
Gjest Gjest_Nina_* Skrevet 16. november 2007 #7 Skrevet 16. november 2007 Så bra at menn kommer med sine erfaringer med dette i en slik tråd. Jeg har også opplevd at noen menn trenger litt tid i begynnelsen av et forhold. Men det gjør da ingenting - det gjør jeg også. Det tar litt tid før jeg blir trygg på en person og klarer å slippe meg løs. Men at det bare er primitive menn som ikke har problemer med dette, er jeg uenig med Gunnar i ;-) Mannen min er ikke primitiv, han har masse fantasi og et kreativt yrke. Han har aldri hatt slike problemer, og har det fremdeles ikke - etter maaaange år. Det kan jo faktisk tenkes at det finnes håndtverkere som ikke er så "primitive" at de får det til med en gang og hver gang også, vettu ;-)
Gjest Mysticgirl Skrevet 16. november 2007 #8 Skrevet 16. november 2007 Uerfarende menn har ofte mer prestasjonsangst enn menn med mer erfaring. Men prestasjonsangst er veldig vanlig, spesielt i disse dager da mannen har et slags sexpress på seg til å prestere så bra
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå