AndersEikeskog Skrevet 11. april 2003 #1 Skrevet 11. april 2003 heihei , jeg heter altså Anders Eikeskog og er ny her. Har hørt mye bra om dette forumet, så jeg tenkte det kunne være ok å prøve litt :D . Kommer fra Asker og er interessert i S&M, så om det er noen har fra Asker anonyme lakk&lær så hei til dere ! Håper det er lov for menn også å diskutere her, jeg er jo ikke kvinne selv, men har hatt mye kontakt med kvinner ellers .
Lula Skrevet 11. april 2003 #2 Skrevet 11. april 2003 Hei og velkommen hit :-) Jeg ser at du allerede har rukket å starte noen særdeles interesante tråder. Du regner vel med mange saklige og seriøse svar tenker jeg
AndersEikeskog Skrevet 11. april 2003 Forfatter #3 Skrevet 11. april 2003 hva? svarer dere ikke på tråder her??? :o
Brystvorte Skrevet 11. april 2003 #4 Skrevet 11. april 2003 AndersEikeskog, man må være svært forsiktig med å diskutere sex på denne siden her, hvis man f eks nevner de unge fristerinnene som hele tiden prøver å lure gutter, eller andre jenter som tjener spenn på å utnytte, ja da blir innlegget slettet. For jenter bare dydige de, og alt er mannens feil samme hvordan de vrir og vender på ting. Brystvorte
AndersEikeskog Skrevet 11. april 2003 Forfatter #5 Skrevet 11. april 2003 huff da. Jeg skriver mest dikt jeg. har noen lyst til å skrive dikt om Irak med meg på kultursiden? det har ikke kommer noe svar enda på min tråd.
Gjest Hege Skrevet 11. april 2003 #6 Skrevet 11. april 2003 Anders, jeg har sendt deg ei privat melding, har du sett den? Du ser linken nesten øverst på siden
Brystvorte Skrevet 11. april 2003 #7 Skrevet 11. april 2003 Da foreslår jeg at du sjekker en gang til.
Gjest Scampi Skrevet 11. april 2003 #8 Skrevet 11. april 2003 Hei og velkommen AndersEikeskog!! Her er det kjempetrivelig å være :D
Gjest Hilde K S Skrevet 11. april 2003 #9 Skrevet 11. april 2003 En gang i tiden kjente jeg en med samme navn som deg ! Kan vel ALDRI tenke meg at du skulle være en sm type. Så feil kan man ta !
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 12. april 2003 #11 Skrevet 12. april 2003 Nok en seriøs bruker ser jeg Minnie
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 12. april 2003 #14 Skrevet 12. april 2003 Asker anonyme lakk&lær knall!!! Tror nok Anders har forvillet seg inn på feil Forum. Minnie
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå