Gjest Gjest_mia_* Skrevet 14. november 2007 #1 Skrevet 14. november 2007 enkelt og greit: hva gjør du for deg selv om du ønsker å skjemme deg litt ekstra bort? eller for å ha det topp ? det skal ikke absolutt behøve å koste så masse... tror mange av oss trenger å være litt ekstra snille mot oss selv av og til
Gjest *smak* Skrevet 14. november 2007 #2 Skrevet 14. november 2007 Tar ett bad med avslappende lavendel olje. Eller unner meg en dyr ansiktsmaske.
Nabodama Skrevet 14. november 2007 #3 Skrevet 14. november 2007 Må det nødvendigvis være innenfor dette temaet vi skjemmer oss bort? Jeg gjør helt andre ting enn å ta et bad eller noe sånt når jeg skal skjemme meg selv bort. Jeg forbinder altså andre ting med dette.
Gjest Gjest_Ariadne_* Skrevet 14. november 2007 #4 Skrevet 14. november 2007 Kommer litt an på - kanskje et glass god vin på en ellers vanlig kveld, spise middag ute midt i uka, unne meg et klesplagg eller et par sko som jeg har spart penger til og/eller ønsket meg lenge, kjøpe meg et fancy utenlandsk motemagasin og en sjokolade, en liten dash parfyme bak øret hver dag.....Det enkle er jo ofte det beste!
Gjest Indo Skrevet 14. november 2007 #5 Skrevet 14. november 2007 Må det nødvendigvis være innenfor dette temaet vi skjemmer oss bort? Jeg gjør helt andre ting enn å ta et bad eller noe sånt når jeg skal skjemme meg selv bort. Jeg forbinder altså andre ting med dette. Nei selvfølgelig ikke=) Dette er jo veldig individuelt, men jeg tror nok at de fleste forbindert dette med å skjemme seg bort. Selv har jeg ingen badekar hjemme, men liker å ta en lang varm dusj, barbere beina, rense ansiktet, fikse meg opp mens jeg rocker løs, lage god mat, ta på meg noe ny-innkjøpt for så å gå ut å møte venninner over vin. Eller kose meg inne sammen med sambo med masse lys rundt oss og en god film på tv.
Gjest StockDama Skrevet 14. november 2007 #6 Skrevet 14. november 2007 Kjøper et nytt spill eller en film =p
snooops Skrevet 14. november 2007 #7 Skrevet 14. november 2007 Nei selvfølgelig ikke=) Dette er jo veldig individuelt, men jeg tror nok at de fleste forbindert dette med å skjemme seg bort. Selv har jeg ingen badekar hjemme, men liker å ta en lang varm dusj, barbere beina, rense ansiktet, fikse meg opp mens jeg rocker løs, lage god mat, ta på meg noe ny-innkjøpt for så å gå ut å møte venninner over vin. Eller kose meg inne sammen med sambo med masse lys rundt oss og en god film på tv. Du har nettopp ramset opp de tingene som jeg stresser mest over. Viser hvor forskjellige folk egentlig er.
mamma mia Skrevet 14. november 2007 #8 Skrevet 14. november 2007 er enig i at det er individuelt hva vi gjør for og skjemme oss selv litt.Det kommer an på livs situasjonen vi er i.Selv har jeg hatt en tur i en skjønnhetsalong i dag,og bare nytt det i to og en halv time .Men da ungen var små så var det bare det å få en stund for seg selv med en bok helt herligt. :kaffe: Sener og få en helg med veninner på hytte helt topp.Så ting endrer seg hele tiden. Så nyt di stundene du får uanset hva du finner på,det er en evne det også og se gleden i små stunder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå