Imogen Skrevet 14. november 2007 #1 Skrevet 14. november 2007 (endret) Er det noen som vet om noen butikker i Tønsberg hvor man kan få kjøpt slike englekort? Haster litt, tenkte handle i dag Endret 14. november 2007 av FallOutGirl
Villemo Kellin Skrevet 14. november 2007 #2 Skrevet 14. november 2007 (endret) Enhjørningen: Telefonnummer: XXXXX Telefaks: XXXX Mobiltelefon: XXXXX Postadresse: XXXXX 3150, Tolvsrød Hjemmeside: www.enhjorning.no Kontaktperson: XXXXX Det er det nermeste jeg fant Innlegget er ryddet. Lillebøll-mod Endret 15. november 2007 av yvonne
Imogen Skrevet 14. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. november 2007 Det var jo kjapt svar, tusen takk Men jeg er uten bil om dagen, så jeg må nok satse på å handle i sentrum av byen... Så får jeg ta turen til Tolvsrød senere om jeg ikke finner det andre steder...
Villemo Kellin Skrevet 14. november 2007 #4 Skrevet 14. november 2007 Da ønsker jeg det lykketil, så lenge dere har en alternativ butikk, så pleier de å han englekort der, jeg har funnet de alle steder i oslo, og de har englekort på tanum, de er forresten billige også!
Imogen Skrevet 16. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 16. november 2007 Takk for det Bokhandler var jo et godt tips...hadde ikke tenkt på at de kunne ha det. Skal ta en ny kikkerunde iløpet av helga
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå