Gjest Mummla Skrevet 14. november 2007 #1 Skrevet 14. november 2007 Min tideligere x kom å for å besøke sønnen sin, er det normalt at man ligger på sofan?
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2007 #2 Skrevet 14. november 2007 Er det du eller han som ligger på sofaen?
Gjest StockDama Skrevet 14. november 2007 #3 Skrevet 14. november 2007 Lå du på sofaen? Sønnen din? Eller han?
Gjest nextlife Skrevet 14. november 2007 #4 Skrevet 14. november 2007 Ligge på sofaen som i "å slenge seg nedpå i liggende stilling" eller som i " overnatte på sofaen"?
Gjest annen gjest Skrevet 14. november 2007 #5 Skrevet 14. november 2007 Kom han for å besøke sønnen deres og slang seg ned på soffaen for å hvile istedenfor å leke med sønnen? Det er normalt for udugelige fedre som ikke viser interesse. Han kom for å vise seg fram for sønnen for å si hei jeg er faren din husk det! Var det det du mente trådstarter?
Gjest Mummla Skrevet 14. november 2007 #6 Skrevet 14. november 2007 Xn slang seg ned, som ingenting å lå så på meg og sønnen
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2007 #7 Skrevet 14. november 2007 Xn slang seg ned, som ingenting å lå så på meg og sønnen La han seg oppå dere eller lå han på soffaen å så på dere? Kanskje du får flere svar om du forklarer hva du mener med det du spør om!
Gjest Gjest_Ariadne_* Skrevet 14. november 2007 #8 Skrevet 14. november 2007 Hvis han ikke bryr seg mer om sønnen sin enn det, synes jeg du kan be ham gå igjen.
Gjest Mummla Skrevet 14. november 2007 #9 Skrevet 14. november 2007 Han skulle besøke sønnen,la seg ned mens jeg kledde på sønnen vår. Etter at jeg var ferdig så tok han sønnen sin opp på seg, å lå der fortsatt. Syns det var unnderlig å se på,så lenge han er x min og innvolvert seg i nytt fohold. Ville ikke følt meg som hjemme.
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2007 #10 Skrevet 14. november 2007 Han skulle besøke sønnen,la seg ned mens jeg kledde på sønnen vår. Etter at jeg var ferdig så tok han sønnen sin opp på seg, å lå der fortsatt. Syns det var unnderlig å se på,så lenge han er x min og innvolvert seg i nytt fohold. Ville ikke følt meg som hjemme. Jeeez....hva er egentlig problemet??? Hva er det egentlig du vil ha svar på? Nei, han vil nok ikke ha deg tilbake selv om han la seg ned på sofaen.....
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2007 #12 Skrevet 14. november 2007 Var ikke det bare koselig å se at han koste med sønnen deres :klø: Neste gang kan vel han få kle på barnet.Involver han mer når han først er der.
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2007 #13 Skrevet 14. november 2007 Han kjenner jo deg ganske godt så da er det ganske naturlig at man slapper av og føler seg hjemme hos noen. Så sannt du inviterte han inn for å være med sønnen ser jeg ikke at han ikke skulle kunne slenge seg ned på sofaen. Du er jo mora til sønnen hans, skulle han ikke kunne slappe av rundt deg? Er det ikke det mest positive for barnet at foreldrene kan slappe av i hverandres nærvær?
caso Skrevet 14. november 2007 #14 Skrevet 14. november 2007 Min tideligere x kom å for å besøke sønnen sin, er det normalt at man ligger på sofan? Joda. Man kan godt bruke en sofa til å ligge på, så det er normalt. Er også ganske normalt å sitte i en.
Gjest Dårlig gjort Skrevet 14. november 2007 #15 Skrevet 14. november 2007 Jeg synes ikke det var så vanskelig å skjønne trådstarter som mange av dere skal ha det til, i alle fall ikke etter at hun utdypet spørsmålet sitt. Barnefaren kom på besøk til gutten sin, men lå på sofaen under hele besøket. Først så han på at trådstarter stelte med gutten, så hadde han gutten på magen sin, mens han fremdeles lå på sofaen... Til trådstarter: Det var da et veldig snålt besøk? Slikt gjør man ikke borte hos andre, uansett hvor hjemme man føler seg, det er respektløst! Han er ikke hjemme hos seg selv selv om han er hjemme hos hans barns mor... Og når han tillegg var der for å være sammen med gutten burde han ha vært sammen med gutten. Gått en tur med ham, lekt med ham, lest en bok for ham... Skulle gutten sove kunne han ha hatt en hyggelig leggestund sammen med ham på soverommet. Jeg synes ikke det er rart du reagerte på at han la seg ned på sofaen, og bare lå der. Det er frekt i mine øyne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå