Gjest Gjest_blek_* Skrevet 13. november 2007 #1 Skrevet 13. november 2007 Jeg ønsker å dra på ferie til Italia til sommeren.Er det noen som har anbefalinger til sted å dra.Gjerne også hotell.
Bex Skrevet 14. november 2007 #2 Skrevet 14. november 2007 Jeg elsker Toscana! Maten, vinen, kulturen etc. Jeg får hvertfall alt jeg ønsker når jeg ferierer der. Lucca, Volterra, Firenze, Monteriggioni, Castillina... Alle er feriearadis for meg! Mange gårder tilbyr privat overnatting, vi bodde på en utrolig sjarmerende vingård i sommer, med herlig basseng med flott utsikt utover vinområdet Chianti. Kommer nok definitivt til å dra tilbake dit til sommeren. Vingården lå i Castillina, som er sentralt i Toscana, og vi bodde der nesten hele tiden, og tok dagsturer rundt i fylket. På Toscana-kysten er det stort sett private strender, og vi følte oss veldig annenrangs der i sommer. Måtte ligge på steinete deler av stranden, hvor det var skygge store deler av dagen. Man bør vel egentlig booke et hotell som har privat stand. Det skulle jeg hvertfall ønske at vi hadde gjort... I Firenze anbefales Hotel Maxim. Veldig billig, og ganske sikkert Firenzes mest sentrale beliggenhet!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå