Gjest gjest 200 Skrevet 13. november 2007 #1 Skrevet 13. november 2007 Hei! Noen som har noen forslag til hvilke blomster man kan ha i brudebuketten og til pynt på bordet som ikke koster all verdens? Er ikke interessert i markblomster, men det er i juli så det blir vel midt i sommersesongen:-)
Honey Skrevet 13. november 2007 #2 Skrevet 13. november 2007 Hei! Noen som har noen forslag til hvilke blomster man kan ha i brudebuketten og til pynt på bordet som ikke koster all verdens? Er ikke interessert i markblomster, men det er i juli så det blir vel midt i sommersesongen:-) Mestergrønn selger jo alle sine bunter for kjøp tre, betal for to. Liljer og roser er jo billig. Bruk eføy eller orkideèr fra potte som ekstrapynt i buketten. Se på www.gamman.se for tips til å lage egen bukett. Jeg skal kjøpe blomster selv, og skal bruke roser og hjerteranke + perler i buketten. Den skal bindes av ei som har vært blomsterdekoratør før, og jeg skal ha en enkel rund bukett. Her hvor jeg bor skal jeg dra på torget i byen hvor jeg skal bestille blomster i bøtter. Han jeg snakket med sa jeg fikk masse blomster for 2000 kr. Ellers så liker jeg buketten i profilbildet mitt. Den består av calaliljer, men de er som kjent dyre. Mestergrønn selger de i pakke på 5 (tror jeg) for 100 kr, men de er små.
rusketulla Skrevet 14. november 2007 #3 Skrevet 14. november 2007 Hva tenker du på som billig? Du kan f.eks bruke cala. Det kan være elegant med f.eks tre lange calaer som brudebukett, enkelt, men elegant. Da må de ligge i armen din Du kan også bruke disse på bordet, kanskje det blir fint å ha de liggende med litt perler langs stilken?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå