Gjest Stemor Wibben Skrevet 11. april 2003 #1 Skrevet 11. april 2003 Hei Folkens! Er det noen som kan hjelpe meg med litt div.. Ønskar å lage bordkort til min (ste) datters konfirmasjon..Vi vil printe bildene av de som skal sitte det på bordkortene, brette dem slik at hodene stikker litt oppom..Forstår.. Uff, ble litt klomsetete forklart..Men lurer på om det er noen som kjenner til programvare som KAN gjøre/hjelpe med dette..Dessuten er det noen som vet om sang sider til konfirmasjon??? God Påske Hilsen Fra Stepmom Wibben :enig_animasjon:
Gjest Turi Skrevet 11. april 2003 #2 Skrevet 11. april 2003 Dette kan du fint gjøre i powerpoint, som du sikkert har på PCen din. Lag en ramme først. Høyreklikk på den, og velg sort ramme hvit bakgrunn. Velg også hvor stor rammen skal være, etter hvor store bordkort du skal ha. Husk at rammen skal være like stor som hele bordkortet før det brettes. Så setter du inn bildet du skal ha - inne i rammen, slik at hodet til personen går over midten av rammen, men ikke helt fyller den. Print ut - helst på fotopapir, og klipp til før du bretter. For å få bilder som har hvit bakgrunn trenger du et fotoredigeringsprogram. Jeg bruker Photoshop, men du kan fint bruke et av de du får gratis med PCen din - selv om det kan være litt klønete.
Gjest Gjest_Ragnhild_* Skrevet 13. april 2008 #3 Skrevet 13. april 2008 Hei! Her har du noen konfirmasjons sider: www.konfirmasjonsweb.no for taler etc. kan du prøve: www.taler.no håper dette hjelper
Rosalie Skrevet 13. april 2008 #4 Skrevet 13. april 2008 Og siden konfirmasjonen foregikk i 2003(!), så var vel det siste svaret der totalt unødvendig.
Gjest Marie Skrevet 21. mai 2010 #5 Skrevet 21. mai 2010 Og siden konfirmasjonen foregikk i 2003(!), så var vel det siste svaret der totalt unødvendig. Vel, for andre som lurer, var vel det svaret der ganske så nødvendig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå