Frigg Skrevet 13. november 2007 #1 Skrevet 13. november 2007 (endret) Jeg skal på julebord i slutten av november, og tenkte jeg skulle styre unna kjole denne gangen. Er ikke så mange av de andre på jobben som skal ha det heller. Har lyst til å kjøpe meg dressbukse/dress. Ser for meg businessdress Men hvor får jeg kjøpt slike ting som er fin passform på og som det er litt kvalitet på? Jeg er en person som til vanlig kjøper klær på vero moda, h&m ol., så har ikke helt peiling på de litt dyrere butikkene Endret 13. november 2007 av Bare meg selv
Gjest Indo Skrevet 13. november 2007 #2 Skrevet 13. november 2007 kjøper selv kler på vero moda ol, men prøv på vic, popin, Match woman eller LeneV?
Aurela Skrevet 14. november 2007 #4 Skrevet 14. november 2007 kjøper selv kler på vero moda ol, men prøv på vic, popin, Match woman eller LeneV? Jeg tenkte også på VIC, kanskje Match også, siden det er samme kjede
skriblerierequalsliv Skrevet 14. november 2007 #5 Skrevet 14. november 2007 Har du økonomien og viljen til å virkelig investere, kan du prøve Noa Noa eller Companys. Et lite tips kan være at du velger en fresh vest med litt mønster og farger til å stå i konstrast til resten av antrekket og gjøre det mer feminint. Husk hvit skjorte!
Frigg Skrevet 14. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 14. november 2007 Var både på Vic, Match, Lene V og masse andre butikker i dag, men det er INGEN av dressbuksene som passer til meg. Ingen som er fine på meg. Bruker str 36 - 38, men enten så er de for små eller så er de for store. Og som regel så ser jeg ut som en stappet pølse Hva annet skal jeg ha på meg på julebordet??? Må kanskje ta kjole likevel da? Får kanskje ta en runde til i morgen :klø:
Gjest Tigress Skrevet 14. november 2007 #7 Skrevet 14. november 2007 Prøv Benetton. Jeg er nesten samme størrelse, og Benetton har hatt bra fasong til meg - får plass til rumpe og lår, men de sitter i midjen. Bare husk at størrelsene ser helt rare ut, tror 36 er 40 eller 42 i italienske størrelser...
Frigg Skrevet 14. november 2007 Forfatter #8 Skrevet 14. november 2007 Prøv Benetton. Jeg er nesten samme størrelse, og Benetton har hatt bra fasong til meg - får plass til rumpe og lår, men de sitter i midjen. Bare husk at størrelsene ser helt rare ut, tror 36 er 40 eller 42 i italienske størrelser... Ja! Stikker innom der i morgen! Takk for tipset :-D "Problemet" mitt er at jeg er smal i midjen, men har litt mer former nedover. så da blir de som klistret til lårene, men alt for store i midjen. Men Benetton skal prøves i morgen
Kamikatze Skrevet 14. november 2007 #9 Skrevet 14. november 2007 Det mest praktisker julebordsplaget er vel en fotsid hakesmekke i latex, eller om du absolutt må kle deg i svart og eksklusivt; hel regndress i oilskin. Og hevder noen annet, så kan det neppe være rare julebordet... ; )
Catzy Skrevet 14. november 2007 #10 Skrevet 14. november 2007 Hvis du finner bukser som er perfekte bortsett fra i midjen, så kan det være greit å spandere 200 kr på å få sydd dem inn av en skredder. Så at Zara har et sånt tilbud, i tillegg vet jeg at de fleste litt dyrere butikker sender klær til skredder. Har gjort det selv et par ganger. Selv om butikken ikke har egen skredderservice (som du må betale for), så kan du finne en på egenhånd. Zara og Company bruker Majorstua Systudio.
Frigg Skrevet 15. november 2007 Forfatter #11 Skrevet 15. november 2007 Skal stikke innom der i dag også. Tipper på at jeg tar Bogstadveien og pløyer gjennom butikkene der i dag
Gjest Borghild Skrevet 16. november 2007 #12 Skrevet 16. november 2007 Filippa K. Kjøpte en dressbukse der i høst som sitter perfekt! Syns de på Vero Moda, HM osv er rare i passformen.
Lund Skrevet 16. november 2007 #13 Skrevet 16. november 2007 Jeg skal på julebord i slutten av november, og tenkte jeg skulle styre unna kjole denne gangen. Er ikke så mange av de andre på jobben som skal ha det heller. Har lyst til å kjøpe meg dressbukse/dress. Ser for meg businessdress Men hvor får jeg kjøpt slike ting som er fin passform på og som det er litt kvalitet på? Jeg er en person som til vanlig kjøper klær på vero moda, h&m ol., så har ikke helt peiling på de litt dyrere butikkene Jeg kjøpte i dag,en svart dress på lena v for 249kr.Da mener jeg hele dressen for 249kr
Frigg Skrevet 17. november 2007 Forfatter #14 Skrevet 17. november 2007 Det ble til at jeg kjøpte alle klærne på Gina Tricot Fant både bukse og skjorte der, og ikke er det dyrt heller. Ble veldig fornøyd
Lund Skrevet 17. november 2007 #15 Skrevet 17. november 2007 Det ble til at jeg kjøpte alle klærne på Gina Tricot Fant både bukse og skjorte der, og ikke er det dyrt heller. Ble veldig fornøyd er du fra moss
Frigg Skrevet 18. november 2007 Forfatter #18 Skrevet 18. november 2007 Og du skal vite det fordi...?
Lund Skrevet 18. november 2007 #19 Skrevet 18. november 2007 Og du skal vite det fordi...? Hvorfor ikke :klø:
Frigg Skrevet 18. november 2007 Forfatter #20 Skrevet 18. november 2007 Skjønner ingen ting jeg :klø: Hvorfor fikk du for deg at jeg bodde i Moss? Det lurer jeg på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå