Selma83 Skrevet 13. november 2007 #1 Skrevet 13. november 2007 Når jeg legger på vanlig øyenskygge, uansett om den er dyr eller billig så får jeg sånne streker på øyelokken. Øyenskyggen blir til streker. Den holder seg normalt max3 timer, så blir den stygg. Vet man må bruke noe for å unngå dette. Hva da? Hjelp, er lei at folk må tørke øyet mitt fordi det er stygt.
snooops Skrevet 13. november 2007 #2 Skrevet 13. november 2007 Du bør bruke en øyeskyggebase under. Da sitter skyggen hele dagen. Anbefaler Urban Decay Primer Potion.
Selma83 Skrevet 13. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. november 2007 hvor og hvor mye? fått så masse gode tips her fra før så stoler på deg
snooops Skrevet 13. november 2007 #4 Skrevet 13. november 2007 £9.50 på hqhair.com. Ellers bruker den å finnes billig på eBay.
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2007 #5 Skrevet 13. november 2007 Jeg har veldig oljete øyelokk. Artdeco har hatt en base som er helt genial. Jeg har brukt den siden jeg begynte med sminke 8/9 år Koster 100 kr +/-. Den har akkurat gått ut av produksjon, men noen parfymerier har den ennå. Da jeg hørte den skulle gå ut av produksjon testet jeg noen andre (to-faced, smashbox, husker ikke navnet men mineral primer og MAC) jeg synes fortsatt Artdeco er den beste. (Har lager på fire stk i kjøleskapet, heldigvis)
Gjest Indo Skrevet 13. november 2007 #6 Skrevet 13. november 2007 base er et must! Legg base jevnt på øyelokket, du merker hvis det blir for masse=) La basen tørke(dersom du bruker våt base, finnes tørr base også, men våt er best synes jeg) før du påfører øyenskyggen..Supert resultat!
Merneith Skrevet 13. november 2007 #7 Skrevet 13. november 2007 Jeg kan anbefale Lumenes øyeskygge-base Og svart skrift... Lyselilla er skarpt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå