Cr@sh Skrevet 13. november 2007 #1 Skrevet 13. november 2007 (endret) --- som er nytt i en kjede. Tror det var Sportshuset, men kan også være XXL Sport. Det er barnemerke, som har noe med 'bug' i navnet... Aner du hva jeg snakker om? Da hadde jeg blitt glad for litt hjelp... Ja, også er det snakk om utetøy - jakker, skibukser, fleece osv. Endret 13. november 2007 av Cr@sh
Pimbila Skrevet 13. november 2007 #2 Skrevet 13. november 2007 Det første jeg tenkte på var Skibum. Men jeg har ikke søkt på nettet.
Cr@sh Skrevet 13. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. november 2007 Det første jeg tenkte på var Skibum. Men jeg har ikke søkt på nettet. Du er inne på noe... Det er Skibum som produserer en del av tøyet for dette merket - men det heter noe annet... Noe med 'bug' (Dette burde jeg kanskje ha nevnt i det første innlegget, men...) Takk for hjelp...
Meaty Skrevet 14. november 2007 #4 Skrevet 14. november 2007 Jeg ble så nysgjerrig på hva dette kunne være for noe så nå har jeg sittet og søkt på nettet i en halv time Det eneste jeg fant var et firma på New Zealand som lager barneklær, men det er vel ikke dette du snakker om... http://www.bugs.co.nz/
Cr@sh Skrevet 15. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 15. november 2007 Jeg ble så nysgjerrig på hva dette kunne være for noe så nå har jeg sittet og søkt på nettet i en halv time Det eneste jeg fant var et firma på New Zealand som lager barneklær, men det er vel ikke dette du snakker om... http://www.bugs.co.nz/ Nei... det er ikke det jeg leter etter... Nå blir jeg plutselig usikker på om det var noe med 'bug'... jeg som var sååå sikker på det. Jeg søker og søker på nettet jeg også - men uten hell. Lover å fortelle hvis jeg finner ut av det...
Gjest Gjest Skrevet 15. november 2007 #6 Skrevet 15. november 2007 Bugstar ser det ut som det heter evt Bugster og det var Sportshuset.
Cr@sh Skrevet 16. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 16. november 2007 Bugstar stemmer tror jeg! Takk for hjelp!
Gjest Gjest Skrevet 16. november 2007 #8 Skrevet 16. november 2007 Bare hyggelig Jeg fant svaret på internett. Her på kampanjeavisen til høyre.
Meaty Skrevet 16. november 2007 #9 Skrevet 16. november 2007 Oj, den siden var jeg jo inne på da jeg drev og søkte, men da lå det en annen kampanjeavis der. Sånne søkeoppdrag på nettet er veldig spennende
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå