Gjest Gjest Skrevet 13. november 2007 #1 Skrevet 13. november 2007 Jeg er en mann som tenner på å si sånne ting til partneren min når vi har sex. Og samtidig dominere henne litt. Ikke hver gang, men når vi er i humør til det. Og jeg kunne ikke finne på å si det utenfor senga! Synes dere det er feil/kvinnediskriminerende/forkastelig? Det kan nok se sånn ut når vi har sex, men ellers er vi et veldig likestilt par...
Amalie_85 Skrevet 13. november 2007 #2 Skrevet 13. november 2007 Syns ikke det er noe feil med å si det i det hele tatt når begge er enig om det Vet at mange tenner på det, så hvorfor ikke Hadde det tent samboeren min hadde han gjerne fått lovt til å si det
Gjest puselabb Skrevet 13. november 2007 #3 Skrevet 13. november 2007 Nei jeg synes ikke det er feil, forkastelig eller kvinnediskriminerende. Så lenge hun er med på det. Det at du ikke kunne finne på å si det utenfor senga, betyr jo bare at det er seksuelle fantasier. Absolutt ikke blant de verste heller.
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2007 #4 Skrevet 13. november 2007 At du tenne på å si det viser jo at du tenner på å dominere. Dette er et veldig vanelig tenninsmønster, og jeg vil ikke hevde at det er kvinneundertrykkende av deg å tenne på denne måten. Våre tenningsmønster er noe vi i stor grad ikke styrer, og derfor bør vi heller ikke forsøke å kontrollere dem med våre mer politiske tanker. Jeg for min del tenner ikke på å bli dominert på denne måten, og hadde ikke hatt ønsker om at min mann skulle gjøre det, men dette er hver sin smak. Og det er også veldig mange jenter som tenner på dette. Du bør vel snakke med din kjæreste om hvilket syn hun har på dette. Dersom det vekkre tanker om undertrykkelse hos henne betyr ikke dette annet enn at det gjørø det HOS HENNE, og du må på ingen måte føle skam. Hos deg kan dette vekke lyst hos andre være avtennde og vekke følelser av å være undertrykket. Dette er individuellt og så lenge det er innen soverommets fire vegger kan jeg ikke se at det finnes noe som er rett eller galt. Det som er rett er vel at begge køjnn kan kunne uttrykke sine lyster og preferanser uten å bli stemplet som ekkle/undertrykkende/perverse eller lignende, for meg er dette mye av det som ligger i likestilling.
Gjest Mysticgirl Skrevet 13. november 2007 #5 Skrevet 13. november 2007 Nei det er det ikke! Tenenr du på det og hun liker det så go for it! Kan faktisk være veldig opphissende med slike ord
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå