Gjest Vega Skrevet 11. april 2003 #1 Del Skrevet 11. april 2003 Skal nordover, sove mest i bilen. Har stasjonsvogn og rer opp dobbelsenga bak... Når slipper nattekulda taket nordpå langs kysten?? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 11. april 2003 #2 Del Skrevet 11. april 2003 Tja, sånn i slutten av juli Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 11. april 2003 #3 Del Skrevet 11. april 2003 Vel, jeg skrev feil, mente juni Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. april 2003 #4 Del Skrevet 11. april 2003 ??? Ikke kødd.... blir jo grønt der også til syttende mai... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 11. april 2003 #5 Del Skrevet 11. april 2003 ??? Ikke kødd.... blir jo grønt der også til syttende mai... Det kommer jo litt an på det da Minnes å huske det plutselig begynte å hagle i fjor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gyda Skrevet 12. april 2003 #6 Del Skrevet 12. april 2003 Spørs hvor mye kulde du tåler da... Men vi har som hovedregel at man ikke planter ut noe i blomsterbedene før etter sankthans, - for å være på den sikre side at ikke noe fryser om natta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vega Skrevet 13. april 2003 #7 Del Skrevet 13. april 2003 Vel. Får ta inn på hytte om det blir for ille. Jeg tenker ikke på innlandet, men ute i havgapet... Trodde det var mildere der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Husmora Skrevet 13. april 2003 #8 Del Skrevet 13. april 2003 Det er som regel litt mildere ved kysten, men mer vind -som regel iiiskald vind. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vega Skrevet 13. april 2003 #9 Del Skrevet 13. april 2003 Hm. Javel. Kaldt, mye vind, og regn. Jeg som tenker flytte til et sånt sted. Bare de har bredbånd så... Er ikke redd ruskevær. Synes 25 varmegrader i uker av gangen er pyton. Blir så lat, og det eneste fom frister, er å sitte på uteresturant med en halvliter. Men i uker, nei, det er jo ikke aktuelt. Liker å røre meg, gjerne i regnjakka og støvler. Noen som vet hvordan det er langs Helgelandskysten?? Er det ikke milde vintre og milde somre? Her jeg bor nå, er det bikkjekalde vintre og glovarme somre. Ikke noe for meg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. april 2003 #10 Del Skrevet 15. april 2003 Hvis skaren bærer en voksen mann til St.Hans blir det sen vår! *gammelt viddeordtak Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. april 2003 #11 Del Skrevet 19. april 2003 Hvis skaren bærer en voksen mann til St.Hans blir det sen vår! *gammelt viddeordtak Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tuddelidu Skrevet 21. april 2003 #12 Del Skrevet 21. april 2003 Tja, sånn temperaturmessig er det nok mildt, men glem nå ikke vinden!! Og regnet! Ikke sjelden vindstyrken er på 15-22, og da er det ikke mye varmt, det kan jeg love deg. I det siste har det vært mye blandet vær; Først snø, så regn, sørpe, så bart, så snø, så regn osv. Men nå har visst de første vårblomstene dukket opp, og nå i påsken har det visst vært veldig fint vær :D Jeg har vært på påskeferie, reiser tilbake i morgen. Ellers må jeg jo si at nå om våren og om sommeren, er det jo bare så nyyyyydelig da, hvis det først er sol!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå