Babyface Skrevet 11. april 2003 #1 Skrevet 11. april 2003 Er det noen av dere som har erfaring med å sende inn bilder fra digitalkamera via nettet til sånne fotobutikker som fremkaller bilder og lager fotokalendere? Jeg er litt tidlig ute, men jeg har planer om å gi besteforeldrene til babyen vår fotokalender av henne til jul, så det hadde vært fint å vite hvilke firmaer som er bra/dårlige på dette.
14062003 Skrevet 19. april 2003 #2 Skrevet 19. april 2003 TV2 Hjelper Deg hadde vel en test som gikk på dette for litt siden? Dvs, ikke kalendre da, men selve fremkallingen. Det kan jo være et godt utgangspunkt!
Gjest Zalomine Skrevet 19. april 2003 #3 Skrevet 19. april 2003 Sambo fikk laget en via eurofoto (de som tilbyr gjennom VG.no) og den ble helt fin. Han hadde bare et bilde og så hele kalenderen under da, men du velger selv hvor mange bilder du vil ha, et fpr hvert år, et for hvert ahlvår, et for 2 måender, eller et for hver måned. sikkert mange andre som tilbyr det samme, men dette er den eneste jeg har erfaring med.
Gjest Noldus Skrevet 23. april 2003 #4 Skrevet 23. april 2003 Jeg bruker www.click.no Der kan du laste opp masse bilder og sende linken til albumet til familie og venner. Det er gratis. Du kan lett bestille papirkopier der også. Billig, bra og kort leveringstid.
Fru Fomle Skrevet 28. april 2003 #5 Skrevet 28. april 2003 Vi brukte minebilder.no og var veldig fornøyd. Bildene ble trykket på fotopapir så de kan rammes inn senere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå