Gjest Borghild Skrevet 13. november 2007 #1 Skrevet 13. november 2007 Jeg har lett overalt, men finner ikke. Har liten lyst i å borre hull i flisene og trenger noe å henge badehåndklene på.
Gjest HB Skrevet 13. november 2007 #2 Skrevet 13. november 2007 Har du sjekket slike butikker som selger såpe osv.? Noen heter vel Saape, Badeglede osv. Kremmerhuset kan også muligens ha. Større baderomsleverandører pleier også å ha. Men sugekopper sitter jo ikke på alle underlag, så det er litt avhengig av hva slags veggoverflate du har på badet. Våte badehåndkler veier en del. Vi kjøpte en slags stumtjener da vi ikke ville bore i flisene. Den hadde en tverrstang til håndkler, glasshyller til kosmetikk etc. og kroker til badekåper. Kjøpt på badebutikk. Hilsen Lille meg
Gjest Fëawen Skrevet 13. november 2007 #3 Skrevet 13. november 2007 Tror Ikea har noe. Hvis ikke har nok i hvertfall disse baderomsbutikkene det. Comfor, Bademiljø, Oslo VVS.. Tror man kan bruke blank silikon på sugekoppen, for silikon limer uten og sitte permanent. Men jeg innbilder meg at det tar litt tid før det tørker... Selv synes jeg mange av de er mindre fine og sitter dårlig. Jeg hadde heller kjøpt noe fint som satt godt fast. Setter du en teipbit på flisa, der du skal borre (før du borrer) + bruker flisbor skal dette gå bra..
Crash Skrevet 14. november 2007 #4 Skrevet 14. november 2007 (endret) Sånne lock-sugekopper sitter bra, de er bittelitt dyrere enn de helt enkle sugekoppene, men det er verdt det. Endret 14. oktober 2008 av Miros
Gjest Indo Skrevet 14. november 2007 #5 Skrevet 14. november 2007 Hvis du har glatte fliser på badet, vil ikke sugekoppene feste seg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå