Gå til innhold

Noen som kan anbefale enten en DJ eller et live-band?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For oss er det egentlig det samme bare det blir stemning, og tenkte derfor å høre om noen har noen de kan anbefale? Vi har liten erfaring med begge delene og er derfor litt "grønne". Makspris: 10 000,-.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor på østlandet bor dere? Østlandet er stort :)

Jeg vil anbefale band, blir mye bedre stemning av det etter min mening.

Skrevet
Hvor på østlandet bor dere? Østlandet er stort :)

Jeg vil anbefale band, blir mye bedre stemning av det etter min mening.

Drammens-området.

Skrevet
For oss er det egentlig det samme bare det blir stemning, og tenkte derfor å høre om noen har noen de kan anbefale? Vi har liten erfaring med begge delene og er derfor litt "grønne". Makspris: 10 000,-.

Perfect Day Duo www.perfectday.no :filer:

De tar 10 000,og da spiller di i kirken,taffelmusikk under middagen og til festen etterpå.har ikke prøvd de selv,men vet om andre som har gjort det og vært fornøyd

Skrevet (endret)

DJ Booking!!!

Utrolig profosjonelle, vi var SUPER fornøyd!! Og alle gjestene hadde det kjempemoro!!! Alle lurte på hvor vi hadde funnet denne mannen!!! :) Han møtte opp pent kledd og var svært profosjonell! Da vi booket en DJ var jeg litt skeptisk til hvordan denne personen var, men ble gledelig overrasket!

5 timer kostet oss kr. 4700,- da hadde han med seg alt utstyr selv! Vi valgte kun musikk og ikke lys!

ANBEFALES!

Klem Nemii

Endret av Nemii
  • 3 måneder senere...
Gjest Gjest_Kikki_*
Skrevet

Hei, jeg sendte akkurat en forespoersel til DJ Boooking. vet noen om de spiller ny musikk ogsaa? jeg er redd for aa booke noen som ikke har noen musikk fra etter 1999.

Hvor mye valg har man selv, iht hva slags musikk de spiller?

Skrevet

Det er et band fra bærum som heter HOTT, de synger en del coverlåter og noe egenprodustert. De kan sikkert synge etter spesielle ønsker :)

Skrevet
Det er et band fra bærum som heter HOTT, de synger en del coverlåter og noe egenprodustert. De kan sikkert synge etter spesielle ønsker :)

Ja, samme gjest. På siden deres har de en liste over innøvde sanger og at de gjerne øver inn nye på forespørsel, sjekk der det står låtliste..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...