Gjest Anonymous Skrevet 11. april 2003 #1 Skrevet 11. april 2003 Vi skal prøve å bli gravide og bruker Clearplan for å finne ut når eggløsningen er. Men jeg lurer litt på hvor ofte man bør ha samleie i tiden før/under EL .....??? Hvor ofte gjør dere "det"???!!! Nysgjerrig :-)
Sheba Skrevet 11. april 2003 #2 Skrevet 11. april 2003 Vi prøvde clearplan for første gang i mars, og fulgte da anbefalingen som sto i bruksanvisningen, dvs. samme kveld som jeg fikk blå strek samt kvelden etterpå. I dag kom imidlertid mensen, akkurat på dagen 2 uker etter eggløsning iflg. clearplan, så det var kanskje ikke nok.. (det kan jo hende at noe er galt med oss, vi har ikke sjekka det enda). Neste måned er det ihvertfall helt klart at det skal hekkes mer enn en gang pr dag i de to dagene clearplan anbefaler, da blir det morgen, middag og kveld 2 dager til ende... :oops: (samme dag som jeg får positivit utslag og dagen etterpå). Håpet er fortsatt lysegrønt selv om det skar seg denne gangen Lykke til!
Gjest Anonymous Skrevet 11. april 2003 #3 Skrevet 11. april 2003 Samme opplegg som oss ( 2. prøvemåned nå)! Har av og til inntrykk av at folk har sex flere ganger om dagen i ukesvis (for å være sikker) og det tror jeg verken jeg eller min samboer orker....
Nanella Skrevet 11. april 2003 #4 Skrevet 11. april 2003 Jeg tror det er viktig å ikke stresse og ha sex etter bruksanvissningen jeg.. Klart man prøver mer iherdig når man vet man skal ha eggløsning, men man må prøve å slappe av og passe på at begge har lyst sånn at det ikke blir et mas. Legen min sa at å se på en sædcelle som kom fra en mann som var stressa var som å se på et forvirra rumpetroll som ikke hviste hvor det skulle ta veien Denne ville være lite svømmedyktig. Og sånne vil vi jo ikke ha noe av Prøve og heller fokusere på hverandre og kosen, ikke på hva som står i bruksanvisninga.. Nå har ikke jeg blitt gravid enda da, men sånn tenker jeg nå som gode tider nærmer seg.. Lykke til!!! Klem fra Trulta
Gjest Nivvy Skrevet 12. april 2003 #5 Skrevet 12. april 2003 Sex en gang annenhver dag bør være nok. En utløsning sender ut maaaaange sædceller. Disse holder seg inne i skjeden i ca 3 dager, max 4. Derfor annenhver dag, for å få "påfyll". Ikke spør, ikke spør!! Men det er fakta
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå